2021 m. daugiausiai dėmesio įmonė ketina skirti ruožo Vilnius–Klaipėda elektrifikacijai – į projektą šiais metais bus investuota daugiau nei 32 mln. eurų. Visą pagrindinį ir labiausiai apkrautą šalies geležinkelių kelią Vilnius–Klaipėda elektrifikuoti ketinama iki 2023 m.
Siekiant padidinti energetinį efektyvumą ir patikimumą, šiemet bus atliekami apšvietimo tinklų atnaujinimo darbai, investicijos į juos sieks 200 tūkst. eurų. 60 mln. eurų numatoma skirti remonto projektams: pagrindinių geležinkelio kelių atnaujinimo, iešmų keitimo, kelio statinių atnaujinimo, pralaidų ir pervažų remonto programoms.
Pasak „LTG Infra“ generalinio direktoriaus Karolio Sankovski, viena pagrindinių artimiausio dešimtmečio strateginių investicinių krypčių yra įgyvendinamas „Rail Baltica“ projektas, verslui ir gyventojams tapsiantis naujais vartais į Vakarų Europą ir Skandinaviją.
Be įgyvendinamo „Rail Baltica“ projekto, iki 2030 m. 907 mln. eurų numatyta skirti esamos infrastruktūros atnaujinimui ir gerinimui: kelių atnaujinimo programai, pervažų remontui, iešmų keitimui, pastatų atnaujinimui ir kita.
Dar apie 813 mln. eurų sieks investicijos į antrųjų kelių, elektrifikacijos, vieningos eismo valdymo sistemos LTG tinkle projektus, 485 mln. eurų bus skirta triukšmo slopinimo, pervažų saugumo sritims.
2020 m. įmonė baigė 293 viešuosius pirkimus, kurių bendra kaina siekė 147 mln. eurų.
Didžioji dalis bendrovės „LTG Infra“ planuojamų pirkimų bus finansuojami išorės finansavimo šaltinių lėšomis, daugiausia – iš Europos Sąjungos investicinių fondų.