„Stebime technologijų tendencijas ir diegiame sprendimus, kurie leidžia užtikrinti sklandų ir saugų keleivių bei krovinių vežimą, geležinkelių infrastruktūros stabilumą ir aukštą paslaugų kokybę. Be to, tai yra investicijos į ateitį, nes atnaujinta sistema, su jos išplėtimu ir pritaikymu galės visiškai aptarnauti būsimosios „Rail Baltica“ poreikius“, – teigia Karolis Sankovski, „LTG Infra“ generalinis direktorius.
Pasak K.Sankovski, pažangi traukinių eismo valdymui Lietuvoje naudojama sistema svariai sumažins bendrovės IT sąnaudas.
GSM-R standarto korinis ryšys yra mobiliojo ryšio atmaina, skirta geležinkeliams – standarto pavadinime esanti raidė „R“ tą ir pažymi. Ši sistema sukurta atlikti kritinio ryšio standartus – užtikrinti patikimą ryšį tarp eismo valdymo centro ir greitai važiuojančių traukinių.
Moderni GSM-R sistema atitinka radijo ryšio tinklui keliamus itin griežtus patikimumo bei pasiekiamumo reikalavimus, užtikrina sklandų ir nepertraukiamą darbą. Atnaujinta įranga užtikrins patikimesnį operatyvinį ryšį ir automatizuotą sistemos valdymą.
„LTG Infra“ GSM-R radijo ryšio sistemos stabilų ir nepertraukiamą veikimą užtikrina du tinklo branduoliai, 136 bazinės stotys, 200 fiksuoto dispečerinio ryšio pultų, lokomotyvuose ir kituose savaeigiuose riedmenyse įrengta apie 600 GSM-R radijo stočių.
Projektą įgyvendino tarptautinį viešąjį konkursą laimėjęs bendrovių „Kontron Transportation Austria AG“ ir „Kontron Transportation Sp. z o. o.“ konsorciumas. Radijo ryšio sistemos modernizacijos darbai truko 15 mėnesių, konsorciumas dar devynerius metus teiks garantines techninio palaikymo paslaugas.