Grupė BNS pranešė, kad iš krovinių vežimo bendrovės „LTG Cargo“ atleista 800, iš infrastruktūros įmonės „LTG Infra“ – kiek daugiau nei 500, o iš pagrindinės bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ – beveik 300 darbuotojų. Tuo metu keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ darbuotojų neatleido.
Pernai gegužę LTG pranešė apie atleidimą įspėjusi 1950 iš maždaug 8 tūkst. darbuotojų.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis BNS sakė, kad situacija įmonėje pernai buvo geresnė nei tikėtasi, todėl ir darbuotojų atleista mažiau nei planuota.
„Žiūrint į duomenis, tų darbuotojų sumažėjimas yra mažesnis negu buvo prognozuota metų pradžioje, nes buvo įvertinta rinkos situacija, poreikis turėti didesnį žmonių skaičių. Sakyčiau, situacija, kalbant apie geležinkelius, yra geresnė nei tikėjomės“, – interviu BNS sakė M. Skuodis.
LTG teigimu, mažiau nei planuota žmonių atleista dėl naujų krovinių vežimo maršrutų į Ukrainą ir Vokietiją.
„Dėl naujų projektų ir krypčių tiek į Vakarus, tiek ir į Ukrainą dalies etatų mažinimo atsisakyta, kad būtų galima užtikrinti tinkamą paslaugų teikimą klientams bei naujų maršrutų vystymą“, – teigia LTG.
LTG grupėje šiuo metu dirba kiek daugiau nei 6 tūkst. darbuotojų.
„Lietuvos geležinkeliai“ teigia, kad atleistiems žmonėms padėjo ieškoti naujo darbo, jiems išmokėta kiek daugiau nei 6 mln. eurų išmokų.
Darbuotojai atleisti reaguojant į pernai sumažėjusius krovinių srautus, siekiant efektyvinti veiklą ir mažinti sąnaudas.
Preliminariu vertinimu, „LTG Cargo“ pervežtų krovinių keikis pernai gali siekti apie 26,5 mln. tonų – dukart mažiau nei 2021 metais, kai pervežta 51,1 mln. tonų krovinių.