LTOU teigia gavusi visus reikalaujamus ir papildomai prašytus dokumentus, susijusius su pagrindinės rangovės „Eikos statyba“ pasirinkta įmone „Civinity engineering“.
„Pagal gautą informaciją, kurią nuodugniai patikrinome, šiuo metu neturime pagrindo manyti, kad pasirinkta subrangos įmonė dėl kokių nors reikalaujamų dokumentų neatitikimo arba reputacijos grėsmių negalėtų būti naujojo terminalo rangos projekto dalimi“, – BNS nurodė oro uostai.
„Eikos statybos“ vadovas Almantas Čebanauskas teigė neabejojantis subrangovės reputacija ir galimybėmis atlikti darbus.
„Civinity engineering“ šiame objekte pasirinkome kaip stipriausią ir aukščiausias inžinerines kompetencijas rinkoje turinčią įmonę, atlikusią darbus tokiose sudėtinguose projektuose kaip Ignalinos atominė elektrinė, Kauno Nemuno salos baseinas, Lazdynų olimpinis baseinas. (...) „Civinity engineering“ yra pateikusi visus dokumentus, reikalingus pagal Viešųjų pirkimų įstatymą, todėl neabejojame dėl šio subrangovo patvirtinimo“, – pranešime sakė A.Čebanauskas.
„Civinity Engineering“ anksčiau pranešus, kad ji už 2,35 mln. eurų įrengs naujo Vilniaus oro uosto keleivių išvykimo terminalo inžinerines sistemas, LTOU praėjusią savaitę pareiškė, kad įmonė dar nepatvirtinta kaip subrangovė ir bus tikrinama, ar ji gali dalyvauti terminalo statybose.
Tuo metu pati „Civinity Engineering“ tvirtino, kad sutartis jau įsiteisėjusi.
LTOU žadėjo vertinti ir tai, kad „Civinity“ akcininkas ir vadovas Deividas Jacka yra tarp įtariamųjų Latvijos Ekonominiame teisme šiuo metu nagrinėjamoje byloje dėl galimo pinigų plovimo Rygos liftų priežiūros konkursuose. D. Jacka jam pateiktus kaltinimus atmeta.
Be to, tikrinta, ar „Civinity“ atitinka būsimajame oro uosto terminale planuojamų inžinerinių sistemų projektavimui ir montavimui keliamus kvalifikacijos reikalavimus.
Terminalą už 50,2 mln. eurų stato konkursą laimėjusi „Eikos statyba“. Ji įsipareigojo iki 2024 metų pabaigos pastatyti daugiau nei 14 tūkst. kv. metrų ploto terminalą bei pertvarkyti 34 tūkst. kv. metrų oro uosto prieigų.