Kovo mėnesį patvirtintas „stabilizacijos paketas“, dėl kurio diskutuojama su Federaliniu ekonomikos stabilizacijos fondu (WSF), apimtų „akcijas be balsavimo teises ir užtikrintą paskolą“, pažymėjo „Lufthansa“.
„Šiuo metu aptariamos sąlygos. Deramasi ir dėl Vokietijos vyriausybės indėlio į bendrovės įstatinį kapitalą“, – pranešė bendrovė.
Kiek anksčiau ketvirtadienį ekonomikos ministras Peteris Altmaieris teigė bulvariniam dienraščiui „Bild“, kad „Lufthansa“ yra Vokietijos „šeimos sidabras“ ir kad Berlynas siekia išvengti priverstinio vertingų įmonių pardavimo.
Tuo tarpu „Bloomberg“ pranešė, kad kai kurie P. Altmaierio ir kanclerės Angelos Merkel centro dešiniosios Krikščionių demokratų sąjungos (CDU) ir Krikščionių socialinės sąjungos (CSU) parlamentinės grupės nariai derasi su opozicija dėl tiesioginės vyriausybės dalies bendrovėje „Lufthansa“.
„Derybos ir politinių sprendimų priėmimo procesas tebevyksta“, – sakoma oro bendrovės pranešime.
„Lufthansa“ vadovas Carstenas Spohras (Karstenas Šporas anksčiau įspėjo, kad koncernui trūksta likvidumo ir kad jam gali tekti pasiskelbti nemokiu.
Kaip ir viso pasaulio oro linijų bendrovės, „Lufthansa“ ir jos patronuojamosios įmonės, tarp kurių yra „Swiss“ ir „Austrian Airlines“, buvo priverstos nutupdyti didžiąją dalį savo orlaivių parkų ir nėra aišku, kada jos vėl galės atnaujinti įprastą veiklą.
Balandžio mėnesį Ch. Spohras teigė, kad grupė per parą skraidina mažiau nei 3 000 keleivių, palyginti su priešpandemijos vidurkiu – apie 350 000 keleivių per parą.
„Prarandame apie milijoną eurų likvidumo atsargų per valandą. Dieną ir naktį. Savaitę po savaitės“, – teigė Ch. Spohras.
Apie 700 iš maždaug 760 iš bendrovės orlaivių šiuo metu nutupdyti, o daugiau nei 80 000 iš 130 000 darbuotojų dirba ne visą darbo dieną.