„Lufthansa“ gerokai padidino savo 2022 metų pajamų prognozę

Vokietijos oro linijų milžinė „Lufthansa“ pirmadienį paskelbė gerokai padidintą savo 2022 metų pajamų prognozę, motyvuodama „didele kelionių lėktuvais paklausa artimiausiais mėnesiais“.
„Lufthansa“ orlaivis
„Lufthansa“ orlaivis / 123RF.com nuotr.

Grupė tikisi, kad jos pakoreguotas veiklos pelnas (pakoreguota EBIT) pasieks „daugiau nei 1 mlrd. eurų (980 mln. JAV dolerių)“, sakoma pranešime.

Tai dvigubai daugiau nei ankstesnis tikslas, kuri buvo „mažiausiai“ 500 mln. eurų.

„Lufthansa“ teigimu, optimistinės perspektyvos „pagrįstos teigiama trečiojo ketvirčio raida, dabartine užsakymų padėtimi, kuri ir toliau atspindi didelę oro kelionių paklausą ateinančiais mėnesiais, bei lūkesčiais, jog 2022 metais bus pasiekti dar vieni rekordiniai „Lufthansa Cargo“ rezultatai“.

Remiantis preliminariais „Lufthansa“ paskelbtais rezultatais, trečiojo ketvirčio pajamos išaugo beveik dvigubai, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, iki 10,1 mlrd. eurų.

Pilotų ir antžeminio personalo streikai, vykę nuo liepos iki rugsėjo, oro linijų bendrovei atsiėjo apie 70 mln. eurų.

„Lufthansa“ pilotai praėjusį mėnesį susitarė nestreikuoti bent iki kitų metų birželio pabaigos, pasiekus susitarimą dėl didesnių atlyginimų.

Grupė, kuriai priklauso bendrovės „Eurowings“, „Austrian“, „Swiss“ ir „Brussels Airlines“, 2020 metais patyrė didžiulius grynuosius nuostolius, siekusius 6,7 mlrd. eurų.

2021 metais nuostoliai sudarė 2,2 mlrd. eurų.

„Lufthansa“ nuo bankroto išgelbėjo Vokietijos vyriausybės gelbėjimo programa, paskelbta 2020 metų birželį.

Nuo to laiko stiprus kelionių ir krovinių srauto atsigavimas leido „Lufthansa“ stabilizuoti savo finansus anksčiau nei tikėtasi.

Praėjusį mėnesį Vokietijos vyriausybė pardavė likusį „Lufthansa“ akcijų paketą ir bendrovė grįžo į privatų sektorių.

„Lufthansa“ visus savo trečiojo ketvirčio rezultatus paskelbs spalio 27 dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis