Vokietijos bendrovės teigimu, „Eurowings“ daugiausia dėmesio skirs skrydžiams trumpais atstumais, o už tolimuosius skrydžius bus atsakingas „Network Airlines“ segmentas. Be to, bendrovė sieks iki 2022 metų sumažinti pigių skrydžių bendrovės sąnaudas 15 procentų.
„Lufthansa“ yra pasirengusi užtikrinti, kad „Eurowings“ vėl taptų pelninga „taip greitai, kaip tik tai bus įmanoma“.
Šį mėnesį „Lufthansa“ pablogino savo ekonominių rodiklių prognozes 2019 metams, numatydamas silpnus pigių skrydžių padalinio rezultatus. Be to, „Lufthansa“ pamažino pelno prieš palūkanas ir mokesčius (EBIT) prognozę iki minus 4–6 proc., palyginti su anksčiau prognozuotu 0 proc. lygiu.
„Lufthansa“ taip pat pakeitė savo dividendų politiką. Bendrovė planuoja reguliariai mokėti akcininkams 20–40 proc. grynojo pelno dividendus, tuo tarpu ankstesnės nuostatos numatė mokėjimus nuo 10 iki 25 proc. EBIT.
Vidutinės trukmės laikotarpiu „Lufthansa“ ketina pasiekti daugiau nei 1 mlrd. eurų per metus laisvų pinigų srautų augimą.
Bendrovė taip pat pranešė apie Belgijos oro linijų bendrovės „Brussels Airlines“ reorganizavimo planus 2019 metų trečiąjį ketvirtį, tačiau smulkesnės informacijos nepateikė.
„Network Airlines“ segmento, apimančio „Lufthansa Airlines“, „SWISS“ ir „Austrian Airlines“, pajamos iki 2022 metų turėtų išaugti 3 procentais.