„Lufthansa“ planuoja iki 2023-ųjų pabaigos priimti 20 tūkst. darbuotojų

Sparčiai po COVID-19 pandemijos sukeltos krizės atsigaunanti Vokietijos aviakompanija „Lufthansa“ pirmadienį pradėjo įgyvendinti ambicingą darbo vietų gausinimo planą, pagal kurį iki ateinančių metų pabaigoje ketina priimti 20 tūkst. naujų darbuotojų, taip išspręsdama personalo stygiaus problemą.
„Lufthansa“ orlaivis
„Lufthansa“ orlaivis / 123RF.com nuotr.

„Lufthansa“ pranešė naujų darbuotojų ieškanti Vokietijoje, Šveicarijoje, Austrijoje ir Belgijoje, o jų pareigos – nuo pilotų ir skrydžių palydovų iki technikų ir IT specialistų.

Bendrovės atstovas sakė, kad dalis pareigybių kuriamos iš naujo, o kai kurios darbo vietos bus užpildomos vietoj išėjusių darbuotojų.

„Norint pirmauti reikia atsidavusių ir motyvuotų darbuotojų, kurie atliktų įvairias užduotis bei spręstų įvairius iššūkius“, – sakė „Lufthansa“ personalo vadovas Michaelis Niggemannas.

Praėjusį mėnesį „Lufthansa“ skelbė trečiojo metų ketvirčio pabaigoje turėjusi 108 tūkst. darbuotojų. Kita vertus, pandemijos išvakarėse jų skaičius bus gerokai didesnis – 138 tūkstančiai.

Per pandemiją tūkstančius darbuotojų atleidusi Vokietijos oro vežėja šią vasarą susidūrė su pilotų bei antžeminio personalo streikais, kilusiais dėl darbuotojų stygiaus bei atlyginimų dydžio. Spaudžiama bendrovės vadovybė sutiko padidinti kelių skirtingų sričių darbuotojų atlyginimus.

„Lufthansa“, kuriai taip pat priklauso „Eurowings“, „Austrian“, „Swiss“ ir „Brussels Airlines“, pranešė apie solidų trečiojo metų ketvirčio pelną ir pareiškė, kad „pandemija liko už nugaros“.

2020 ir 2021 metais „Lufthansa“ patyrė didelių nuostolių ir ją teko gelbėti Vokietijos vyriausybei.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis