Didžiausia Europos oro linijų bendrovė prognozuoja, jog 2021-ieji irgi bus nuostolingi metai, nors nuostoliai bus mažesni. Bendrovė skaičiuoja, kad šiais metais jos pajėgumais pasieks tik 40–50 proc. įprasto lygio.
Pabrėždama ilgą kelią į atsigavimą, bendrovė pridūrė, kad „dešimtmečio viduryje“ pajėgumai pakils iki 90 proc. 2019 metų lygio.
Prasidėjus pandemijai ir užsivėrus valstybių sienoms bei įvairių šalių vyriausybėms mėginant sustabdyti viruso plitimą per pirmąją COVID-19 bangą, viso pasaulio oro linijų bendrovės susidūrė su dideliu neapibrėžtumu.
Birželio mėnesį Vokietijos vyriausybė ištiesė gelbėjimo ranką „Lufthansa“, mainais už 25 proc. akcijų paketą suteikdama 9 mlrd. eurų paskolų.
„Praėję metai buvo patys sunkiausi mūsų įmonės istorijoje – klientams, darbuotojams ir akcininkams“, – pažymėjo „Lufthansa“ vadovas Carstenas Spohras.
Paklausa bendrovės pagrindinėje bazėje paklausa išlieka silpna, nes daug žmonių dirba iš namų, taigi smarkiai sumažėjo verslo kelionių srautai.
Visoje Europoje taip pat tebegalioja įvairūs apribojimai, vyriausybėms toliau kovojant su didėjančiu infekcijų skaičiumi.
„Lufthansa“ tikisi, kad vasarą paklausa atsigaus, kai paspartės skiepijimo programos ir padaugės testavimo dėl COVID-19 galimybių.
„Tarptautiniu mastu pripažįstami skaitmeniniai vakcinacijos ir testavimo sertifikatai turi pakeisti draudimus keliauti ir karantiną“,– pabrėžė C.Spohras.