„Šiuo metu ES Komisijos nurodytos sąlygos <...> galėtų susilpninti „Lufthansa“ centrų pagrindiniuose oro uostuose Frankfurte ir Miunchene funkcijas ir turi būti „kruopščiai išanalizuotos“, sakoma bendrovės pranešime.
„Atsižvelgdama į tai, stebėtojų taryba negalėjo patvirtinti stabilizacijos paketo pagal ES sąlygas“, – pridūrė bendrovė.
„Lufthansa“ grupė, kuriai taip pat priklauso „Brussels Airlines“ ir „Austrian Airlines“ bei „Swiss“, per valandą netenka po milijoną eurų, o apie 90 proc. jos orlaivių parko šiuo metu nenaudojama.
Pagal susitarimą, Vokietijos vyriausybė perimtų 20 proc. „Lufthansa“ akcijų, 5 proc. konvertuojamųjų obligacijų ir dar vieną akciją – tai leistų jai užsitikrinti blokuojančios mažumos akcijų paketą, siekiant užkirsti kelią priešiškiems perėmimo bandymams.
Bendrovė gautų 5,7 mlrd. eurų papildomo kapitalo, o valstybinis investicijų bankas „KfW“ paskolintų „Lufthansa“ 3 mlrd. eurų.
Bendrovė įsipareigotų grąžinti didžiąją dalį kapitalo ir palūkanų, tuo pačiu suteikdama vyriausybei dvi vietas stebėtojų taryboje.
Visgi Vokietijos žiniasklaida pranešė, kad Europos Komisija gali pareikalauti nuolaidų, pavyzdžiui, vertingų kilimo ir nusileidimo laikų Frankfurto ir Miuncheno oro uostuose.