Ypatingasis bankroto atvejis, kai bendrovė išsaugo savo turto kontrolę, turi aiškių pranašumų, palyginti su valstybės siūlomomis finansinės pagalbos sąlygomis, sakė „Lufthansa“ stebėtojų tarybos atstovas interviu žurnalui „Focus“, kuris paskelbtas penktadienį.
Jo žodžiais, toks bankrotas variantų leistų „Lufthansa“ sustabdyti bilietų grąžinimą iš viso už 1,8 mlrd. eurų, taip pat supaprastinti darbuotojų atleidimą ir nuostolingų antrinių įmonių uždarymą.
„Pagalbos paketo atmetimas taptų singalu federalinei vyriausybei pradėti naujas derybas su Europos Komisija“, – „Lufthansa“ stebėtojų tarybos narį cituoja „Focus“.
Vokietijos vyriausybė perimtų 20 proc. „Lufthansa“ akcijų, 5 proc. konvertuojamųjų obligacijų ir dar vieną akciją – tai leistų jai užsitikrinti blokuojančios mažumos akcijų paketą, siekiant užkirsti kelią priešiško perėmimo bandymams.
Kaip jau buvo skelbta, gegužės 27-ąją „Lufthansa“ stebėtojų taryba pareiškė šiuo metu negalinti patvirtinti vyriausybės siūlomo 9 mlrd. eurų vertės gelbėjimo plano, nes nerimauja dėl pernelyg griežtų Europos Komisijos nustatytų sąlygų.
„Lufthansa“ grupė, kuriai taip pat priklauso „Brussels Airlines“ ir „Austrian Airlines“ bei „Swiss“, per valandą netenka po milijoną eurų, o apie 90 proc. jos orlaivių šiuo metu nenaudojama. Tai reiškia, kad 4 mlrd. eurų atsargos išseks rudenį, todėl bankrotas, išsaugant nuosavo turto kontrolę, taps įmanomas ne anksčiau 2021-ųjų.