„Lufthansa“ vėl padidino savo 2022 metų pelno prognozę

Vokietijos oro linijų milžinė „Lufthansa“ antradienį gerokai padidino savo 2022 metų pelno prognozę, paaiškindama prognozių atnaujinimą tebesitęsiančia „didele kelionių lėktuvais paklausa“, komercinės aviacijos pramonei toliau atsigaunant nuo pandemijos sukeltos krizės.
Lėktuvas
Lėktuvas / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Grupė tikisi, kad pakoreguotas veiklos pelnas (koreguotas EBIT) sieks maždaug 1,5 mlrd. eurų (1,6 mlrd. JAV dolerių).

Tai yra gerokai daugiau nei spalį skelbtas „daugiau nei 1 mlrd. eurų“ įvertis, kuris taip pat buvo padidintas, palyginti su dar ankstesne 500 mln. eurų prognoze.

Bendrovės rezultatai spalį ir lapkritį „pranoko lūkesčius“, sakoma „Lufthansa“ pranešime ir priduriama, kad bilietų užsakymai ateinantiems mėnesiams rodo, jog „teigiama tendencija išliks“.

„Lufthansa“ „ir toliau mato didelę kelionių oro transportu paklausą. Vidutinis keleivių vežimo verslo pajamingumas išlieka gerokai didesnis nei prieš krizę buvusį lygį“, – sakoma pranešime.

Tuo metu du svarbūs grupės padaliniai – „Lufthansa Cargo“ ir „Lufthansa Technik“ – šiemet siekia rekordinių rezultatų.

„Lufthansa“ patyrė didžiulių nuostolių, kai paplitęs koronavirusas sustabdė keliones lėktuvu, o 2020 metais bendrovę netgi turėjo gelbėti Vokietijos vyriausybė.

Visgi nuo to laiko smarkiai atsigavusi paklausa padėjo bendrovei sustiprėti greičiau nei tikėtasi.

2022 metų trečiąjį ketvirtį grupė uždirbo 809 mln. eurų grynojo pelno, palyginti su 72 mln. eurų nuostoliu per tą patį laikotarpį pernai.

Vokietijos vyriausybė rugsėjį pardavė likusį „Lufthansa“ akcijų paketą, grąžindama vežėją į privačias rankas.

Grupė, kuriai taip pat priklauso „Eurowings“, „Austrian“, „Swiss“ ir „Brussels Airlines“, savo visų metų rezultatus paskelbs kovo 3 dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis