„Luminor“ buvusius „Nordea“ klientus į vieningą platformą perkels iki birželio pabaigos

Estijoje registruoto vieno didžiausių Baltijos šalių komercinių bankų „Luminor“ skyrius Lietuvoje 50 tūkst. buvusių „Nordea“ klientų duomenis ir paslaugas į vieningą sistemą perkels birželio 27–28 dienomis. Šis perkėlimas buvo suplanuotas balandį, tačiau dėl karantino atidėtas.
„Luminor“
„Luminor“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Perplanavimo etapas jau užbaigtas, pradėjome vėl informuoti „Luminor|Nordea“ klientus Lietuvoje, kad jų duomenų perkėlimas numatomas paskutinį birželio savaitgalį. Ši informacija liečia, tik Lietuvos „Luminor|Nordea“ klientus“, - pranešime sakė „Luminor“ Lietuvos skyriaus vadovas Andrius Načajus.

Iš viso „Luminor“ ketina perkelti 45 tūkst. privačių ir 5 tūkst. verslo klientų paslaugas. Apie du trečdaliai perkeliamų klientų šiuo metu naudojasi “Luminor|Nordea“ interneto banku. Vienas iš didžiausių pokyčių – „Visa“ kortelės, kurios pakeis dabar naudojamas „Maestro/Mastercard“ korteles. „Luminor“ visiems savo klientams jau yra išsiuntęs naujas korteles paštu.

„Luminor“ įkurtas 2017 metais, sujungus Šiaurės šalių bankų „Nordea“ ir DNB veiklą Baltijos šalyse. Pernai rugsėjį už 1 mlrd. eurų 60 proc. banko akcijų įsigijo JAV investicijų bendrovė „Blackstone“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų