Lūžis medijų vartojime – internetas perkopė televiziją

Šiemet pirmą kartą pasaulio istorijoje interneto vartojimas perkops televizijos žiūrimumą, teigiama media agentūros „Zenith media” publikuotoje 2019 metų medijų vartojimo apžvalgoje.
Susikurkite svetainę, kuri gerai veiks visuose įrenginiuose
Naujienos telefone / Shutterstock nuotr.

Nors TV ištisus dešimtmečius buvo labiausiai vartojamas kanalas, šiemet interneto vartojimo mastai, sudėjus mobiliuose įrenginiuose ir kompiuteriuose praleistą laiką, viršys televizijos populiarumą, teigiama „Zenith Media” apžvalgoje.

Tyrime prognozuojama, kad kasdienis mobilaus interneto vartojimas, 2015 m. siekęs 80 min. per dieną, šiemet šoktels iki 130 min. per dieną. Prie šio laiko pridėjus dar 40 min., kurias vartotojai praleidžia internete naudodamiesi kompiuteriais, bendras interneto vartojimas šiemet augs iki 170 min. per dieną.

Tai – 3 min. daugiau, nei prognozuojamas televizijos populiarumas. Manoma, kad TV žiūrėjimui vartotojai šiemet skirs 167 min. per dieną.

Dėl šios priežasties išlaidos reklamai internete taip pat auga ir jau nuo 2017-ųjų viršija TV reklamos išlaidas, teigiama tyrime.

15min nuotr./Ramūnas Šaučikovas
15min nuotr./Ramūnas Šaučikovas

Anot 15min vadovo Ramūno Šaučikovo, būtent mobilaus interneto vartojimas augino bendrą medijų vartojimą.

„Nuo 2015 m. pasaulyje vidutinis laikas naršant internete mobiliuosiuose įrenginiuose augo vidutiniškai po 13 proc. kasmet – nuo 80 iki 130 min. per dieną. Panašų procesą stebime ir mūsų portale. Šį spurtą lėmė išmaniųjų telefonų prieinamumo augimas, spartesnis interneto ryšys, geresni ekranai ir mobiliųjų aplikacijų inovacijos,“ – sakė R. Šaučikovas.

Iš viso vartotojai pasaulyje šiemet su medijomis praleis vidutiniškai 8 valandas arba 479 min. per dieną. Tai beveik valanda daugiau nei 2013 m., kai kasdienis medijų vartojimas siekė 420 minučių.

Nuo 2011 m. leidžiamoje medijų vartojimo apžvalgoje „Zenith Media“ apžvelgia medijų vartojimo pokyčius ir tendencijas. Tyrimas atliekamas 57 šalyse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis