LVAT: iki ginčo pabaigos „Piletilevi“ neprivalo sugrąžinti „Tiketos“ akcijų

Estijos bilietų platinimo ir renginių planavimo grupė „Piletilevi Group“ neprivalo sugrąžinti 100 proc. „Tiketos“ akcijų ir atkurti padėtį iki jų įsigijimo, kol teismai išnagrinės jos ginčą su Konkurencijos taryba dėl šios sprendimo neleisti „Piletilevi“ įsigyti „Tiketą“, galutinai nusprendė teismas.
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) rugpjūčio 31 dieną panaikino dalį Estijos įmonei nepalankaus Vilniaus apygardos administracinio teismo liepą priimto sprendimo.

LVAT sustabdė Konkurencijos tarybos reikalavimą ne vėliau kaip per tris mėnesius atkurti iki sandorio buvusią padėtį arba pašalinti jo pasekmes.

„Tiketos“ integracija į „Piletiveli Group“ yra baigta, todėl pakankamai akivaizdu, kad veiksmų, kuriais būtų atkurta ankstesnė padėtis, įvykdymas objektyviai pareikalautų reikšmingų organizacinių ir finansinių išteklių bei gali būti padaryta didelė žala, kurios atitaisymas būtų itin sudėtingas“, – rašoma neskundžiamoje teismo nutartyje.

Konkurencijos taryba birželio viduryje atsisakė leisti „Piletilevi Group“ įsigyti 100 proc. „Tiketos“ akcijų, nors įmonės sandorį sudarė pernai liepą. „Piletilevi Group“ tokį tarybos sprendimą apskundė teismui.

Taryba pranešė nustačiusi, kad dėl sandorio buvo apribota konkurencija renginių bilietų platinimo rinkoje Lietuvoje ir įpareigojo sandorio šalis atkurti iki jo buvusią padėtį arba pašalinti jo pasekmes.

„Tiketos“ pajamos 2020 metais nesiekė 2 mln. eurų, todėl „Piletilevi Group“ neprivalėjo pranešti apie sandorį, tačiau taryba pernai spalį nusprendė savo iniciatyva jį nagrinėti kilus įtarimų dėl konkurencijos ribojimo rinkoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis