Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, įplaukos išaugo nuo 18,393 mlrd. iki 28,665 mlrd. eurų, grynasis pelnas – nuo 522 mln. eurų iki 5,289 mlrd. eurų.
Palyginti su ikipandeminių 2019-ųjų atitinkamu laikotarpiu, pirmasis rodikis pakilo 11 proc., antrasis – 62 procentais.
Pirmojo pusmečio rezultatai atspindi paklausos atsigavimą po to, kai praėjusiais metais bendrovės verslas smarkiai susitraukė dėl COVID-19 pandemijos sunykus tarptautinių keliautojų srautams, užsidarius parduotuvėms ir įmonėms. Spartų atsigavimą šiemet demonstruoja JAV ir Azija, nuosaikesnį – Europa, teigiama LVMH pranešime.
Pajamos iš madingų drabužių ir odos pardavimų šoktelėjo 74 proc. iki 13,863 mlrd. eurų, laikrodžių ir papuošalų – 3,1 karto iki 4,023 mlrd. eurų, parfumerijos ir kosmetikos gaminių – 31 proc. iki 3,025 mlrd. eurų, alkoholinių gėrimų – 36 proc. iki 2,705 mlrd. eurų.
Mažmeninės prekybos tinklų („Sephora“, DFS ir „Le Bon Marche“) pajamos padidėjo 5 proc. iki 5,085 mlrd. eurų.
LVMH rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios išaugo beveik 32 proc. iki apytikriai 340 mlrd. eurų.
Prancūzų milijardieriaus Bernard'o Arnault kontroliuojama LVMH valdo 75 įžymius prabangos prekių ženklus, įskaitant „Louis Vuitton, „Christian Dior“ ir „Moet & Chandon“, „Tiffany“, „Givenchy“. Grupei priklausančių parduotuvių skaičius 80 valstybių viršija 5 tūkst., o jos darbuotojų skaičius – 150 tūkstančių.