Grupės, kuriai priklauso tokie prekių ženklai kaip „Louis Vuitton“, „Dior“, „Celine“, „Moet & Chandon“, „Celine“, „Fendi“, „Givenchy“ ir „Kenzo“, rezultatai pranoko „Bloomberg“ apklaustų analitikų 16,4 mlrd. eurų ir „Factset“ apklaustų analitikų 17 mlrd. eurų prognozę.
„LVMH metų pradžia buvo gera, nors sveikatos krizė sukėlė trikdžių, o metų pradžią paženklino dramatiški įvykiai Ukrainoje“, – sakoma bendrovės pranešime.
Mėnesio pradžioje įmonė pranešė laikinai uždaranti savo 124 parduotuvėse Rusijoje, kuriose dirba 3,5 tūkst. darbuotojų.
LVMH teigė, kad visi verslo segmentai per pirmuosius tris metų mėnesius augo dviženkliais skaičiais, išskyrus vyno ir stipriųjų gėrimų padalinį, kurį stabdė tiekimo apribojimai.
Pranešime sakoma, kad pardavimų augimas pasiekė dviženklį skaičių Jungtinėse Valstijose ir Europoje, o Azijoje taip pat augo, nepaisant praėjusį mėnesį Kinijoje sugriežtintų apribojimų poveikio.