Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

LVMH pranešė apie 29 proc. išaugusius pardavimus pirmąjį ketvirtį

Prancūzų prabangos prekių gamintoja „LVMH Moet Hennessy – Louis Vuitton“ (LVHM) antradienį pareiškė, kad karas Ukrainoje ir dėl COVID-19 įvestos ribojamosios priemonės Kinijoje nepakenkė grupės pirmojo ketvirčio rezultatams, nes pardavimai šoktelėjo 29 proc., palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pasiekdami 18 mlrd. eurų (19,5 mlrd. JAV dolerių).
Mokesčiai
Mokesčiai / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Prancūzija Verslas

Grupės, kuriai priklauso tokie prekių ženklai kaip „Louis Vuitton“, „Dior“, „Celine“, „Moet & Chandon“, „Celine“, „Fendi“, „Givenchy“ ir „Kenzo“, rezultatai pranoko „Bloomberg“ apklaustų analitikų 16,4 mlrd. eurų ir „Factset“ apklaustų analitikų 17 mlrd. eurų prognozę.

„LVMH metų pradžia buvo gera, nors sveikatos krizė sukėlė trikdžių, o metų pradžią paženklino dramatiški įvykiai Ukrainoje“, – sakoma bendrovės pranešime.

Mėnesio pradžioje įmonė pranešė laikinai uždaranti savo 124 parduotuvėse Rusijoje, kuriose dirba 3,5 tūkst. darbuotojų.

LVMH teigė, kad visi verslo segmentai per pirmuosius tris metų mėnesius augo dviženkliais skaičiais, išskyrus vyno ir stipriųjų gėrimų padalinį, kurį stabdė tiekimo apribojimai.

Pranešime sakoma, kad pardavimų augimas pasiekė dviženklį skaičių Jungtinėse Valstijose ir Europoje, o Azijoje taip pat augo, nepaisant praėjusį mėnesį Kinijoje sugriežtintų apribojimų poveikio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas