„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

LVMH už „Tiffany“ įsigijimą pasiūlė apie 16 mlrd. JAV dolerių: prasidėjo derybos

Prancūzijos prabangos prekių gamintojai „LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton“ pagerinus pasiūlymą dėl JAV juvelyrinių dirbinių prekybos tinklo „Tiffany“ įsigijimo, bendrovės pradėjo derybas, rašo agentūra „Bloomberg“, remdamasi informuotais šaltiniais. Jų teigimu, LVMH pasiūlė mokėti po maždaug 130 JAV dolerių už „Tiffany“ akciją.
„Louis Vuitton“ akiniai nuo saulės
„Louis Vuitton“ akiniai nuo saulės / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 LVMH Tiffany & Co

Tokiomis sąlygomis bendra sandorio suma, įskaitant 350 mln. JAV dolerių grynąją skolą, gali sudaryti apie 15,8 mlrd. JAV dolerių, rodo britų verslo dienraščio „The Financial Times“ atlikti skaičiavimai.

Žinia apie tai, kad LVMH susidomėjo galimybe įsigyti „Tiffany“, pasklido spalio pabaigoje.

JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“, remdamasi šaltiniais, tuomet pranešė, jog LVMH pasiūlė mokėti po 120 JAV dolerių už „Tiffany“ akciją ir bendrovę įvertino maždaug 14,5 mlrd. JAV dolerių.

„Tiffany“ vėliau patvirtino, jog iš LVMH gavo įsigijimo pasiūlymą.

Prekybos juvelyriniais dirbiniais bendrovė pažymėjo, jog apie sandorį kol kas nekalbama, tačiau valdyba, pasitelkusi nepriklausomus konsultantus, nagrinėja pasiūlytas sąlygas.

Sulaukusi pagerinto pasiūlymo, „Tiffany“ sutiko pateikti LVMH konfidencialią informaciją apie savo finansinę padėtį, rašo agentūra „Reuters“, remdamasi savo šaltiniais.

Tačiau kol kas nepriimta jokių galutinių sprendimų ir nėra jokių garantijų, jog sandoris bus įgyvendintas, pareiškė agentūros pašnekovai.

Sandoris su „Tiffany“ gali tapti didžiausiu įsigijimu LVMH istorijoje. Jis Prancūzijos įmonei leis gerokai sustiprinti savo pozicijas juvelyrinių dirbinių sektoriuje – viename sparčiausiai augančių prabangos prekių rinkos segmentų.

„LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton“, kurią kontroliuoja prancūzų milijardierius Bernardas Arnault, yra didžiausia pasaulyje prabangos prekių gamintoja.

Jai priklauso tokie prekių ženklai, kaip, pavyzdžiui, „Louis Vuitton“, „Fendi“, „Moet & Chandon“, „Dom Perignon“, „Hublot“, „Bulgari“, „Givenchy“, „Marc Jacobs“, „Christian Dior“, „Guerlain“, “Givenchy“, „Kenzo“ ir kt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“