Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lyderiaujanti ryšių su visuomene agentūra „Publicum“ stiprina vadovų komandą

Prie lyderiaujančios Lietuvos strateginės komunikacijos agentūros „Publicum“ vadovų komandos prisijungė Eiviltas Paraščiakas, kuris tapo kompanijos projektų direktoriumi. Iki šiol jis užėmė komandos vadovo pareigas agentūroje „INK agency“.
Ryšių su visuomene agentūros „Publicum“ projektų direktorius Eiviltas Paraščiakas
Ryšių su visuomene agentūros „Publicum“ projektų direktorius Eiviltas Paraščiakas / Asmeninio archyvo nuotr.
Temos: 1 „Publicum“

„Publicum“ valdybos pirmininko Ričardo Jarmalavičiaus teigimu, augantis integruotos komunikacijos paslaugų poreikis lemia būtinybę nuolat stiprinti komandą kuo įvairesnių patirčių komunikacijos profesionalais.

„XXI amžiaus komunikacija – tai rimta pagalba verslo organizacijoms siekiant konkrečių ir pamatuojamų tikslų, o efektyviai valdoma komunikacija yra neatsiejama kiekvienos organizacijos sėkmingos vadybos dalis. Tikiu, kad mano patirtis dirbant su didžiausiais tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais padės efektyviai spręsti ir „Publicum“ klientų iššūkius“, – sako E.Paraščiakas.

Ryšių su visuomene ir žiniasklaidos srityse E.Paraščiakas dirba jau septynerius metus. Į „Publicum“ jis atėjo iš komunikacijos agentūros „INK agency“, kurioje dirbo komandos vadovu. Prieš tai dirbo žurnalistu naujienų portale „Delfi“.

Naujasis „Publicum“ projektų direktorius yra įgijęs komunikacijos ir informacijos bakalauro laipsnį (žurnalistikos studijų programa) Vilniaus universitete.

2001 metais įkurta agentūra „Publicum“ priklauso pasaulinei komunikacijos grupei „Havas“.

Tarp didžiausių „Publicum“ klientų – „Samsung“, „Tele2“, „Iki“, „Philip Morris“, „Neste“, „Kesko Senukai“, „Bridgestone“, „Danfoss“, „Pieno centras“, „Idex“, Inovatyvios farmacijos pramonės asociacija, kitos Lietuvos bei tarptautinės kompanijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?