„Publicum“ valdybos pirmininko Ričardo Jarmalavičiaus teigimu, augantis integruotos komunikacijos paslaugų poreikis lemia būtinybę nuolat stiprinti komandą kuo įvairesnių patirčių komunikacijos profesionalais.
„XXI amžiaus komunikacija – tai rimta pagalba verslo organizacijoms siekiant konkrečių ir pamatuojamų tikslų, o efektyviai valdoma komunikacija yra neatsiejama kiekvienos organizacijos sėkmingos vadybos dalis. Tikiu, kad mano patirtis dirbant su didžiausiais tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais padės efektyviai spręsti ir „Publicum“ klientų iššūkius“, – sako E.Paraščiakas.
Ryšių su visuomene ir žiniasklaidos srityse E.Paraščiakas dirba jau septynerius metus. Į „Publicum“ jis atėjo iš komunikacijos agentūros „INK agency“, kurioje dirbo komandos vadovu. Prieš tai dirbo žurnalistu naujienų portale „Delfi“.
Naujasis „Publicum“ projektų direktorius yra įgijęs komunikacijos ir informacijos bakalauro laipsnį (žurnalistikos studijų programa) Vilniaus universitete.
2001 metais įkurta agentūra „Publicum“ priklauso pasaulinei komunikacijos grupei „Havas“.
Tarp didžiausių „Publicum“ klientų – „Samsung“, „Tele2“, „Iki“, „Philip Morris“, „Neste“, „Kesko Senukai“, „Bridgestone“, „Danfoss“, „Pieno centras“, „Idex“, Inovatyvios farmacijos pramonės asociacija, kitos Lietuvos bei tarptautinės kompanijos.