„Lyft“ antrąjį ketvirtį grynuosius nuostolius sumažino 42 proc.

JAV pavėžėjimo paslaugų bendrovė „Lyft“ savo grynuosius nuostolius 2021 metų antrąjį ketvirtį sumažino 42 proc., o bendrovės pajamos išaugo daugiau nei dvigubai.
„Lyft“
„Lyft“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Tuo tarpu paskelbta metų prognozė pasirodė esanti blogesnė, nei tikėjosi analitikai.

Remiantis „Lyft“ pranešimu spaudai, grynieji nuostoliai antrąjį šių metų ketvirtį siekė 251,9 mln. JAV dolerių, palyginti su 437,1 mln. grynuoju pelnu tuo pačiu laikotarpiu 2020 metais.

Vienai akcijai tenkantis grynasis nuostolis siekė 0,76 JAV dolerių, palyginti su 1,41 JAV dolerio metais anksčiau.

Tuo pačiu metu bendrovės pajamos daugiau nei padvigubėjo iki 765 mln. JAV dolerių, palyginti su 339,3 mln. JAV dolerių prieš metus.

„FactSet“ apklausti analitikai vidutiniškai prognozavo, kad benrovės pajamos sieks 700 mln. JAV dolerių, o nuostoliai – 0,24 JAV dolerio akcijai.

Koreguotasis pelnas iki mokesčių, palūkanų ir amortizacijos atskaičiavimų (EBITDA), kuris yra pagrindinis „Lyft“ veiklos pelningumo rodiklis, siekė 23,8 mln. JAV dolerių. Teigiamas rodiklis buvo užfiksuotas pirmą kartą.

„Lyft“ antrąjį ketvirtį turėjo 17,1 mln. aktyvių vartotojų – 3,6 mln. daugiau nei ankstesnį ketvirtį. Ekonomistai vidutiniškai skaičiavo, kad vartotojų skaičius išaugs iki 15,5 milijono.

Bendrovė tikisi, kad trečiojo ketvirčio pajamos sieks 850–860 mln. JAV dolerių, tuo tarpu analitikai prognozuoja 869,1 mln. JAV dolerių pajamas.

Bendrovės finansų direktorius Brianas Robertsas teigė, jog „Lyft“ prognozuoja mažesnes kelionių kainais, tačiau ir toliau planuoja investuoti į vartotojų pritraukimo ir išlaikymo strategijas.

Trečiadienį „Lyft“ akcijos papildomu prekybos metu Niujorko vertybinių popierių biržoje pabrango 0,4 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis