Bankas pažeidė Lygių galimybių įstatymą, numatantį, kad visiems klientams, nepaisant jų amžiaus, paslaugos turi būti teikiamos vienodomis sąlygomis, pranešė Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba.
Pasak „Luminor“ banko Lietuvos skyriaus komunikacijos vadovės Giedrės Bielskytės, bankas ketina pakeisti kelionių draudimo paslaugos taisykles.
„Kartu su draudimo partneriu šiuo metu peržiūrime mūsų teikiamas paslaugas, todėl kelionių draudimo paslauga per mėnesį bus pakeista taip, kad ja galėtų pasinaudoti visi mūsų klientai nepaisant jų amžiaus“, – komentare BNS nurodė G.Bielskytė.
Tyrimą kontrolierė pradėjo gavusi 78-erių metų pareiškėjo skundą. Jis teigė, kad „Luminor“ bankas pagamino jam kreditinę kortelę, tačiau nesuteikė visų kortelių savininkams skirtų paslaugų – informavo, jog jo nedraus kelionių draudimu. Kelionių draudimas taikomas kaip papildoma nauda kreditinės kortelės savininkui.
„Luminor“ kredito kortelių savininkams teikiamo kelionių draudimo sąlygose yra numatyta, kad jos negalioja vyresniems nei 75 metų amžiaus asmenims.
A.Skardžiuvienės teigimu, amžius negali būti lemiamas veiksnys, apribojantis vyresnių asmenų teisę gauti kelionių draudimo paslaugas. Pasak jos, vyresniems žmonėms gali būti atliekamas papildomas rizikos vertinimas, susijęs su individualia asmens sveikatos būkle.
„Negalima tiesiog atsisakyti suteikti paslaugas neįvertinus visų aplinkybių, susijusių su kliento poreikiais ir galimybėmis. Dabar situacija tokia, kad vyresni klientai, įsigiję kreditinę kortelę už tokią pat sumą kaip ir visi, negauna viso paslaugų paketo“, – pranešime sakė A.Skardžiuvienė.
Kontrolierė kreipėsi į „Luminor“ banką siūlydama nutraukti lygias galimybes pažeidžiančius veiksmus ir į Lietuvos banko priežiūros tarnybą dėl vyresnių žmonių teisių apsaugos bankų veikloje.