Pernai uždirbusi 54,8 mln. eurų grynojo pelno, šiais metais įmonė išmokėjo rekordinius dividendus – 43 mln. eurų.
„Dėl galutinių dividendų už 2019 metus – tikslių skaičių dar neturime, bet jeigu rezultatai bus panašūs, tai tikimės, kad dividendai bus panašiame lygyje“, – portalo delfi.lt laidoje „Delfi 11“ sakė M.Bartuška.
„Tikslas yra mokėti dividendus, kad įmonė veiktų efektyviai, neštų naudą valstybei“, – pridūrė jis.
Pernai „Lietuvos geležinkeliai“ uždirbo rekordinį grynąjį pelną – 54,8 mln. eurų, dukart daugiau, nei 2017-aisiais.
Praėjusią savaitę Seimo ekonomikos komitete M.Bartuška sakė, kad „Lietuvos geležinkeliai“ šiais metais turėtų uždirbti panašų pelną, kaip ir pernai.
„Lietuvos geležinkelių“ vadovas tuomet pažymėjo, kad visame regione labai mažėja rusiškų krovinių, bet juos atsveria vietos ir Baltarusijos kroviniai.
Pernai „Lietuvos geležinkeliai“ uždirbo rekordinį grynąjį pelną – 54,8 mln. eurų, dukart daugiau, nei 2017-aisiais.
2018 metais bendrovė išmokėjo 34 mln. eurų, o 2017 metais ji dividendų nemokėjo, kadangi 2016-ieji įmonei buvo nuostolingi.
2020 metų biudžeto projekte iš valstybės valdomų įmonių numatoma gauti apie 220 mln. eurų dividendų – 52 mln. eurų daugiau nei pirminiame projekte.
Per dešimt šių metų mėnesių „Lietuvos geležinkeliai“, preliminariais duomenimis, gavo 388,7 mln. eurų pajamų – 2,1 proc. daugiau nei pernai tuo pat metu.
Krovinių vežimo apimtys šiemet sumenko 1,6 proc. iki 46 mln. tonų. Tam didžiausios įtakos turėjo 15,7 proc. sumažėjęs tranzitinių krovinių – akmens anglies, naftos, maisto produktų – srautas į Kaliningrado sritį, taip pat naftos ir juodųjų metalų importas per Klaipėdos uostą.