M.Mikuckas: apie „Mūsų mažyliai“ prijungimą prie „Vinted“ ir rekordinį augimą per pandemiją

Pirmasis lietuviškas vienaragis „Vinted“ atsisako populiaraus vaikiškų prekių ženklo „Mūsų mažyliai“, prijungdamas šį vaikiškų rūbų ir daiktų turgelį internete prie pagrindinės „Vinted“ platformos. Įmonės vykdomasis direktorius Mantas Mikuckas interviu 15min atskleidė, kodėl nuo šiol Lietuvoje nutarta vystyti tik vieną prekės ženklą, kas per pandemiją lėmė rekordinį „Vinted“ augimą visose šalyse ir kaip Prancūzijoje lietuviška įmonė tapo trečiąja pagal dydį elektronine parduotuve.
Mantas Mikuckas
Mantas Mikuckas / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.

Didžiąją dalį verslų nuskausminusi pandemija pirmajam lietuviškam vienaragiui turėjo priešingą efektą. Šiemet „Vinted“ rekordiškai augo ne tik Lietuvoje, bet ir kitose rinkose. Rugpjūtį „Vinted“ tapo trečiąja pagal dydį elektronine parduotuve Prancūzijoje, nusileisdamas tik „Amazon“ ir „eBay“, parodė „Foxintelligence“ barometras, matuojantis pirkinių kiekį interneto svetainėse.

Tad pandemija nenukreipė „Vinted“ dėmesio nei nuo suplanuotos plėtros užsienyje, nei nuo pertvarkos planų Lietuvoje. Rugsėjį „Vinted“ žengia seniai planuotą žingsnį – atsisako populiaraus vaikiškų prekių ženklo „Mūsų mažyliai“, prijungdama šią platformą prie „Vinted“.

Vinted iliustracija/Vinted ir Mūsų mažyliai susijungimas
Vinted iliustracija/Vinted ir Mūsų mažyliai susijungimas

Aštuonerius metus įmonė Lietuvoje atskirai vystė du prekės ženklus – drabužių mainų platformą „Vinted“ ir vaikiškų prekių – „Mūsų mažyliai“, nors kitose šalyse abi šios prekių kategorijos buvo sutelktos po vienu vardu.

„Vinted“ vykdomasis direktorius Mantas Mikuckas interviu 15min pasakojo, kad idėja sukurti vaikiškų prekių mainų platformą gimė šiek tiek vėliau nei „Vinted“. Todėl baimindamiesi, kad tuometiniai pagrindiniai „Vinted“ vartotojai – jaunos merginos tokį pokytį gali vertinti skeptiškai, įmonės vadovai sukūrė atskirą „Mūsų mažyliai“ produktą.

Valdo Kopūsto / 15min nuotr./Mantas Mikuckas
Valdo Kopūsto / 15min nuotr./Mantas Mikuckas

Per šį laikotarpį abi platformos tapo lyderėmis savo srityje – kartu Lietuvoje jos turi apie pusę milijono vartotojų, o vien „Mūsų mažylių“ platformoje – apie porą šimtų tūkstančių. Visgi pastebėję, kad kitose šalyse modelis, kai abi prekių kategorijos siūlomos vienoje vietoje, pasiteisino, „Vinted“ nutarė abi platformas sujungti į vieną, atsisakant „Mūsų mažyliai“ prekės ženklo.

„Vieno aiškaus produkto turėjimas atveria visai kitas galimybes – ateityje svarstysime pridėti papildomų kategorijų. O gal ateityje per „Vinted“ bus galima pirkti prekių ir iš kitų šalių. Kitose valstybėse tai jau atlikta – pavyzdžiui, Prancūzija sujungta su Ispanija, Belgija, Olandija. Šitie žingsniai leidžia ateityje diegti tokias inovacijas“, – aiškino M.Mikuckas.

Tad apie pokyčius Lietuvoje, sėkmę Prancūzijoje ir rekordinį augimą per pandemiją 15min kalbėjosi su M.Mikucku.

– Kodėl nutarta atsisakyti „Mūsų mažyliai“ prekės ženklo?

– Kaip ir „Vinted“, „Mūsų mažylių“ idėja gimė Lietuvoje – tik dvejais metais vėliau. Ją įkvėpė vartotojų prašymai ir poreikiai, nes dalis jų sakydavo, kad perka drabužius sau, bet norėtų nupirkti ir vaikams.

Tuo metu vaikiškų prekių kategorijos neturėjome, bet baiminomės, kad galbūt ši kategorija tarp visų vartotojų nesulauks tokio entuziazmo. Todėl ir nutarėme atskirti produktus – turėti mados – drabužių kategoriją ir vaikų prekių kategoriją.

Asmeninė nuotr./„Vinted“
Asmeninė nuotr./„Vinted“

„Mūsų mažyliai“ labai sėkmingas projektas – panašaus sėkmingumo kaip pats „Vinted“. Kai įsitikinome, kad Lietuvoje ši platforma pasiteisino, kitose šalyse jau iš karto kūrėme vieną produktą su dviem kategorijomis – drabužių ir vaikų prekių – po vienu prekės ženklu. Įsitikinome, kad šios dvi kategorijos viena kitai ne tiek trukdo, kiek padeda, nes padidina vartotojų pardavimo sėkmę. Pavyzdžiui, jei atėjęs nusipirkti džinsų naršai ir randi gražų aksesuarą vaikui, vietoje vienos transakcijos padarai dvi, nes visos prekės yra vienoje vietoje.

Tad ir Lietuvoje priėjome prie išvados, kad du prekės ženklai nėra efektyvu ir nutarėme sujungti šias dvi platformas. „Vinted ir „Mūsų mažyliai“ taps vienu „Vinted“, kuriame bus abi kategorijos. Platformų sujungimas prasidės nuo ateinančios savaitės pradžios.

Kaip atrodys „Mūsų mažyliai“ ir „Vinted“ susijungimas

  • Paskutinę rugsėjo savaitę „Mūsų mažyliai“ ir „Vinted“ nariai bus kviečiami perkelti savo paskyras į atnaujintą „Vinted“ platformą.
  • Susijungimo procesas vyks etapais: nariai iš vienos platformos į kitą bus perkeliami palaipsniui.
  • Jiems reikės parsisiųsti naują „Vinted“ programėlę, o skelbimai, atsiliepimai, sekėjai, profilio nuotrauka ir aprašymas bus perkelti automatiškai.
  • Bendruomenės nariai taip pat galės pasirinktinai perkelti ir savo mokėjimo detales. Jei vartotojas turi paskyras abiejose platformose, jam bus pasiūlyta jas sujungti atnaujintoje „Vinted“ programėlėje bei toliau pirkti ir parduoti naudotas prekes visai šeimai vienoje vietoje.
  • Atnaujinta „Vinted“ programėlė veiks taip pat, kaip anksčiau, turės tokią pačią vartotojo sąsają.

Manome, kad tai atneš labai daug vertės vartotojams, nes bus gerokai patogiau – viena paskyra, kuria naudojiesi, vienas transakcijų, susirašinėjimo srautas.

Vartotojai nepraras sukaupto socialinio kapitalo, prekių, kurias buvo įkėlę į „Mūsų mažylių“ tinklalapį – viskas imigruos į „Vinted“.

– Vartotojai paprastai pokyčius priima sunkiai – net paprasčiausius dizaino pasikeitimus. Kokios tikitės reakcijos ir kokias rizikas įžvelgiate?

– Rizikų visada yra, bet mes galvojame, kad pavojingiausia yra vystyti verslą neprisiimant jokių rizikų ir rizikuojant, kad tas produktas apskritai netobulės. Daug kartų tobulinome dizainą – kiekvieną kartą sulaukdavome kritikos, bet pažiūrėjus, kaip atrodė „Vinted“ prieš 8 metus ir dabar, skirtumas didelis gerąja prasme. Galiausiai pokyčiai būna vartotojams į naudą.

Yra rizika, kad daliai vartotojų pats migracijos procesas nebus labai aiškus – dėl to sustiprinome mūsų klientų aptarnavimo žmonių pajėgas.

Tokio dydžio duomenų bazės migracija yra didelis iššūkis ir iš techninės pusės. Platformos jau ganėtinai didelės ir užaugusios, todėl mums, kaip verslui, sumigruoti vartotojus į vieną platformą bus labai didelis iššūkis.

Suprasti akimirksniu

  • „Vinted“ ir „Mūsų mažyliai“ Lietuvoje turi per pusę milijono narių.
  • Iš viso „Vinted“ 12-oje rinkų turi apie 30 mln. narių.
  • Tipinis „Vinted“ vartotojas Lietuvoje: 18–40 metų, daugiausiai moterys.
  • Tipinis „Mūsų mažyliai“ vartotojas: 20–40 metų, daugiausiai mamos arba tėčiai.
  • Per metus vienas „Vinted“ vartotojas Europoje perka 15 daiktų. Lietuvoje tendencijos panašios.

Galbūt yra rizika, kad bus kažkokių techninių nesklandumų, nors darome viską, kad to nebūtų. Bet bendrai žiūrint, iš kitų šalių pavyzdžių žinome, kad dviejų kategorijų turėjimas vienoje platformoje sustiprina abi kategorijas, jų likvidumą, pardavimo sėkmės tikimybę, todėl manome, kad vartotojai pajaus teigiamą pokytį.

– Kaip šis susijungimas keičia „Vinted“ padėtį rinkoje?

– Didelio pokyčio neįvyks, nes didelio rinkos dalies pasikeitimo nelabai įžvelgtume. Šitų prekių kategorijoje „Vinted“ ir iki šiol buvo stipriai lyderiaujantis produktas, tad sujungimas tik sustiprina poziciją.

Be to, vieno aiškaus produkto turėjimas atveria mums galimybes ateityje vystyti, plėsti produktą, svarstyti įtraukti ir papildomas kategorijas, kurios vartotojams būtų patrauklios.

– Pereikime prie kitų šiandieninių aktualijų. O kaip „Vinted“ atsiliepė pandemija ir karantinas? Juk buvo apribota galimybė žmonėms susitikti, apsikeisti prekėmis? Kokias tendencijas stebėjote per karantiną ir kokia situacija dabar?

– Apie 80 proc. ir daugiau transakcijų „Vinted“ platformose – tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse – įvyksta žmonėms neturint fizinio kontakto. Jie susirašo žinutėmis, pasinaudoja mūsų platformos atsiskaitymų, siuntų sistema ir įvykdo sandorį virtualiu būdu, išsiųsdami prekę per paštomatus, pašto skyrius, atsiskaitydami elektroniniais būdais. Tai visomis prasmėmis saugu, nes yra daugybė faktų ir įrodymų, kad prekė buvo išsiųsta, apmokėta ir t.t

Tokiu būdu daug lengviau užtikrinti vartotojams transakcijos saugumą, be to, jiems nereikia susitikti, kas ypač aktualu šiuo pandemijos metu. Tad mūsų verslo plėtrai ši pandemijos situacija turėjo netgi teigiamą postūmį dėl kelių faktorių.

Suprasti akimirksniu

  • Karantinas prisidėjo prie augimo: tarp kovo ir birželio „Vinted“ platformoje ES rinkose atsirado 17 % daugiau pasiūlymų. Lietuvoje tendencijos panašios.

Pirmas, natūralu, kad žmonės dėl įvairių karantino apribojimų labiau susitelkė į pirkimą ir pardavimą elektroniniais būdas, o ne fizinėse parduotuvėse. Ir tą mes labai pajautėme. Pamatėme, kad tai tampa daug populiariau negu buvo prieš tai.

Įmonės nuotr./Vinted
Įmonės nuotr./Vinted

Kitas dalykas, kad mūsų platforma skatina labiau rūpintis aplinkosauga, klimato kaita, o šios pandemijos metu pasijautė bendras globalinis šitos temos suaktualėjimas. Pamatėme, kad vartotojai ieško alternatyvų, kaip prisidėti mažinant vartojimo neigiamą įtaką.

Ir trečia, natūralu, kad daliai žmonių šita situacija buvo neigiama ekonomine prasme. Dauguma įmonių pandemijos situacijos buvo paveiktos neigiamai, todėl kažkam aktualu užsidirbti iš nenaudojamų daiktų ir gauti pajamų, kažkam aktualu sutaupyti.

Visi šie aspektai susiakumuliavo į labai sėkmingą situaciją mūsų verslui. Pamatėme, kad tai gerokai akceleravo mūsų plėtrą ir augimą visose šalyse lyginant su tuo, ką mes planavome šiems metams.

Įmonės nuotr./Vinted
Įmonės nuotr./Vinted

Nors normaliais gerais laikais „Vinted“ augo įspūdingais tempais, šie metai buvo ypač didelis iššūkis atlaikyti tokį spartų platformų augimą visose šalyse. Net turėjome logistikos iššūkių, nes didžiausi mūsų logistikos partneriai nebesugebėdavo aptarnauti tokio siuntų skaičiaus.

– Didžiausioje savo rinkoje – Prancūzijoje rugpjūtį tapote trečiasis populiariausias prekybinis tinklalapis po „Amazon“ ir „eBay“ pagal pirkinių kiekį, atskleidė „Foxintelligence“ tyrimas. Ar minėti faktoriai prisidėjo prie šio pasiekimo? Ką tai reiškia „Vinted“ įmonei?

– Tai yra mūsų nuoseklaus darbo šioje rinkoje rezultatas. Ilgą laiką pagrindinis mūsų dėmesys buvo sutelktas į Prancūzijos rinkos plėtrą. Dabar matome to sukoncentruoto dėmesio ir investicijų rezultatą.

Augimą pandemijos situacija paspartino, bet net ir be šio faktoriaus būtume tarp 5 didžiausių e.komercijos žaidėjų Prancūzijoje.

Augimą pandemijos situacija paspartino, bet net ir be šio faktoriaus būtume tarp 5 didžiausių e.komercijos žaidėjų Prancūzijoje.

Supratę, kokie veiksmai lėmė mūsų sėkmę Prancūzijoje, dabar visa tai perkeliame į kitas šalis ir replikuojame tą sėkmę: nuosekliai diegiame pakeitimus ir patobulinimus, kurie Prancūzijoje mums lėmė tokį populiarumą. Nematome kliūčių pasiekti tą sėkmę ir kitose didžiosiose Europos rinkose.

– Kas būtent lėmė populiarumą Prancūzijoje? Kokias išskirtumėte pagrindines priežastis?

– Negaliu labai detalizuoti, nes yra tam tikros komercinės paslaptys, bet mes labai gerai supratome vartotojo poreikius ir skausmo taškus: tai, kodėl žmonės naudojasi arba nesinaudoja tokio tipo platformomis. O tuomet susikoncentravome į jų sprendimą, vartotojo grįžtamojo ryšio gavimą.

Įmonės nuotr./Vinted
Įmonės nuotr./Vinted

Kitaip tariant, supratome, kad žmonės tokio tipo platformomis naudosis labai intensyviai ir jos taps tokios populiarios, kaip „Amazon“ ar „eBay“, jeigu jomis bus taip pat saugu ir paprasta naudotis.

Supratome, kad žmonės tokio tipo platformos taps tokios populiarios, kaip „Amazon“ ar „eBay“, jeigu jomis bus taip pat saugu ir paprasta naudotis.

Siekėme, kad transakcijos vyktų itin paprastai, sklandžiai, saugiai, kad vartotojai jaustųsi komfortiškai, kad būtų kuo mažiau trikdžių pirkti daiktus iš antrų rankų, fizinių asmenų.

Pirkti iš fizinių asmenų daug didesnis barjeras negu pirkti iš verslo, kuriuo gali pasitikėti, nes jis turi tam tikrą reputaciją, atsakomybes. O čia perki iš žmogus, kurio nepažįsti. Išspręsti visus šiuos pasitikėjimo, patogumo klausimus ir buvo didžioji mūsų pastangų investicija. Rezultatas – tapome labai populiarūs, nes žmonės labai mėgsta mūsų produktą, juo paprasta naudotis.

Įmonės nuotr./Vinted
Įmonės nuotr./Vinted

Kitose rinkose labai panašiu keliu einame – darome tyrimus, aiškinamės, ką galėtume pagerinti, kur skausmo taškai vartotojams ir kaip padaryti, kad „Vinted“ taptų pirmuoju pasirinkimu, jei nori kažką pirkti ar parduoti. Tas pirmasis pasirinkimas ateina iš platformos patogumo ir saugumo.

– Prancūzijos žiniasklaida visada pamini, kad „Vinted“ yra lietuviškas prekių ženklas. Kaip tai vertinate – kaip privalumą, ar atvirkščiai – norėtumėte, kad tai nebūtų taip akcentuota?

– Tai kontroversiška tema. Mes patys labai didžiuojamės tuo, kad esame pirmoji karta iš mažos šalies, prieš tai neturėjusios sėkmingų tarptautinių technologijų verslų, kuri sugebėjo sukurti sėkmingus produktus didelės konkurencijos rinkose. Nors tai nėra vien lietuvių sukurtas produktas. Turime tarptautinę komandą – dirba ir prancūzai, ir vokiečiai, ir britai.

Iš kitos pusės, kartais matome bandymų paversti tai „Vinted“ trūkumu. Galbūt yra ir tam tikrų nacionalistinių gaidų, kad štai Prancūzijoje lietuviškas produktas užima stiprią rinkos poziciją – kodėl tai ne prancūzai, ar jie moka mokesčius. Taip, mes mokesčius mokame ir esame visais teisiniais pagrindais veikiantis verslas.

Normalu, kad kažkas bando tai paversti mūsų trūkumu, bet mes manome, kad tai privalumas ir juo labai didžiuojamės. Tai mus priverčia dar labiau stengtis, nes nėra lengva operuoti tose rinkose dirbant iš šalies, kuri neturi kažkokios ypatingos patirties technologijų verslų vystyme. Viską turime išmokti, padaryti patys ir dažniausiai tai darome pirmą kartą.

– Minėjote, kad pandemija netgi paspartino „Vinted“ augimą. Kokiose rinkose stebėjote sparčiausią augimą, o kuriose lėčiausią? Ar buvo rinkų, kuriose netgi smukote? Kokį prognozuojate metinį augimą?

– Kadangi veikiame Europoje, visose rinkose matėme beveik identiškus augimo tempus. Natūralu, kad skirtingose rinkose esame skirtingose verslo fazėse, tad vienose rinkose augame greičiau, kitose lėčiau dėl savo dydžio ar investicijų kiekio, tačiau augo visos rinkos ir augo rekordiniais tempais.

O mūsų ambicija yra kuo ilgiau išlikti kompanija, kuri kiekvienais metais auga ne procentais, o kartais pagal vartotojų skaičių, pajamas.

Mūsų ambicija yra kuo ilgiau išlikti kompanija, kuri kiekvienais metais auga ne procentais, o kartais pagal vartotojų skaičių, pajamas.

Tą iki šiol sėkmingai darėme ir matome, kad šie metai bus dar vieni, kai augsime kartais. Labai tikimės, kad pavyks tokį augimo tempą išlaikyti ir kitąmet.

15min portalo atlikta laisvų darbo vietų apžvalga atskleidė, kad esate ir viena aktyviausiai šiuo metu samdančių kompanijų. Ar koronaviruso pandemija neprivertė atsargiau žvelgti į naujų darbuotojų priėmimą?

– Mūsų darbuotojų skaičius vis dar augantis, nes esame visai kitokio dydžio kompanija palyginus su ta, kokia buvome prieš kelerius metus. Paaugome kelis kartus, rinkų atsirado daugiau, dėl to darbuotojų, kurių ieškome, skaičius yra labai pasvertas ir pamatuotas, atsižvelgiant į mūsų augimo tempus ir ateities ambicijas. Jei galėtume, mielai samdytume dar daugiau nei dabar, bet mus ribojantis faktorius – kiek talento sugebame atrasti ir pritraukti pas save.

Esame išmokę praeities pamokas, kai darbuotojų skaičius augo ne visai atsižvelgiant į mūsų galimybes ar verslo tvarumą (2016 metais „Vinted“ atleido 20 proc. darbuotojų – red. pastaba). Ta situacija seniai praėjusi ir viską darome daug atsargiau, apsiskaičiuodami, kiek tai tvaru.

Net jei kažkuris projektas nepasiseks, gan konservatyviai planuodami vis tiek matome, kad mums reikia ambicingai auginti komandą, nes misija labai didelė, rinkos, kuriose veikiame – milžiniško dydžio ir mes dažnai jose esame palyginti maži su tuo, kokio dydžio yra potencialas. Ten augti galime keliasdešimt kartų.

– Rugsėjo pabaigoje keliatės į biurą, kuris galėtų talpinti apie 900 darbuotojų – šiuo metu „Vinted“ dirba apie 450, ar tikslas jį užpildyti?

– Taip, tikslas jį užpildyti. Tikiuosi, kad to nepasieksime per greitai. Biurą ėmėme su tam tikra augimo atsarga į priekį. Tas skaičius kažkada atrodė didelis – 900 žmonių, neaišku, kada tiek turėsime. Dabar vis labiau matome, kad turbūt toliau tokiais tempais augant mes jį pasieksime per trejus ketverius metus.

– Bet darbas iš namų tampa naująja realybe. Prognozuojama, kad įmonės biurų ims atsisakinėti.

– Mes kol kas sunkiai galime įvertinti faktorių, koks procentas žmonių norės naudoti nuolatinę darbo vietą biure. Bet atvirai pasakius, džiaugtumėmės, jei tas procentas būtų sąlyginai mažas, leidžiantis mums šiame biure išsitekti dar ilgą laiką.

Norime sukurti hibridinę organizaciją, kur žmonės gali dirbti ne tik iš biuro, namų, bet ir įvairių pasaulio vietų. Tai būtų didelis pasiekimas ir tai mums leistų šitą biurą turėti ilgesniam laikui, bet atsisakyti jo tikrai neplanuojame, nes matome, kad poreikis yra.

– O į kokias rinkas dabar sutelksite dėmesį? Prancūzijos rinką jau užkariavote.

– Nėra taip, kad jaučiamės kažką labai užkariavę, nes technologijų pasaulyje dalykai keičiasi ir nauji konkurentai atsiranda labai greitai. Prieš dvejus metus niekas negalvojo, kad feisbukas sugalvos tapti ir prekybviete – kaip „Vinted“.

Visur esame tokioje situacijoje, kad konkurencija labai aštri, turime nuolat kurti inovacijas, gerinti savo produktą, siekti, kad vartotojas rinktųsi būtent mus.

Įmonės nuotr./Vinted_0K3A6573
Įmonės nuotr./Vinted_0K3A6573

Nėra nė vienos rinkos, kad sakytume – viskas čia padaryta, dabar naudojamės rezultatais. Visose rinkose aštri konkurencija, ji tokia ir išliks. Turime kitas dideles rinkas – Vokietiją, Ispaniją, Lenkiją, kur labai norėtume pamatyti panašaus lygio rezultatus, kaip dabar Prancūzijoje.

– Įmonė sparčiai auga ir pajamų ir vartotojų atžvilgiu, tačiau iki šiol dirbate nuostolingai. Pernai įmonė patyrė 17,95 mln. Eur nuostolių – 6 kartus daugiau palyginus su 2018 m. Kada, jūsų prognozėmis, įmonė pradės dirbti pelningai?

– Mūsų finansų direktorius sakė, kad jam vienas didesnių košmarų, kurį jis sapnuoja naktimis, kad mes staiga pradėsime dirbti pelningai. Tai reikštų, kad kompanija nebeturi gerų plėtros galimybių ir vietoj to, kad reinvestuotų pelną į plėtrą, yra priversta kaupti pelną ir jį galbūt išmokėti dividendų forma savo akcininkams.

Mūsų finansų direktorius sakė, kad jam vienas didesnių košmarų, kurį jis sapnuoja naktimis, kad mes staiga pradėsime dirbti pelningai. Tai reikštų, kad kompanija nebeturi gerų plėtros galimybių.

O tai reiškia, kad tu ne augimo stadijos kompanija, o stabilaus ir nuoseklaus verslo kompanija.

Mes labai daug ir sunkiai dirbame, kad atrastume vis naujų investicinių galimybių, kurios „Vinted“ leistų siekti kuo spartesnio augimo per daugelį dimensijų – geografiškai, per papildomas kategorijas ir panašiai.

Šiuo metu nė vienas iš mūsų akcininkų nesvajoja apie pelno nusiėmimą, o svajoja apie kuo didesnę globalią plėtrą, nes mes kaip technologijų kompanija globaliame kontekste esame labai maža.

Šiuo metu nė vienas iš mūsų akcininkų nesvajoja apie pelno nusiėmimą, o svajoja apie kuo didesnę globalią plėtrą.

Tas vienaragis yra niekas – yra kompanijų, kurios vertos 100 kartų daugiau ir labai tikiuosi, kad mums pavyks pasiekti gerokai daugiau nei vienaragio tarpinę stotelę. Siekiame tapti viena iš patronuojančių technologijų bendrovių visame regione, kurioje užaugs labai daug talento, kuri sumokės daug mokesčių, įneš indėlį į visuomenę, ekonomiką.

Vinted
Vinted

Gal iš tradicinio verslo atėjusiems žmonėms kartais sunku suvokti, kaip čia taip yra, kad kompanija nesiekia pelningumo, bet pelnas reiškia, kad nesugalvoji, kaip tuos pinigus panaudoti savo verslo pagerinimui.

Mes labai tikimės, kad dar kurį laiką sugebėsime būti augimo stadijoje, bet viduje žinome savo finansus labai detaliai – atliekami auditai, dirbame su pasaulinio dydžio fondais, kurie investavę į gerokai didesnes kompanijas nei „Vinted“.

Žinome, kad mūsų verslo modelis savaime yra tvarus – tai nėra kažkoks burbulas, kad investuojame, pučiamės ir tikimės, kad kada nors kaip nors pavyks turėti tvarų verslą. Verslas jau šiandien yra tvarus, bet norime, kad būtų kuo sparčiau augantis ir viską investuosime į plėtrą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis