Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mados ir tekstilės verslo atstovams – išskirtinė galimybė sužinoti apie plėtros galimybes ir rasti verslo partnerius užsienio rinkose

Spalio 19–21 d. Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO vyks didžiausia mados ir tekstilės verslo paroda Baltijos šalyse – „Baltic Fashion & Textile Vilnius 2017“. Siekiantiems sužinoti daugiau apie tai, kaip patekti į užsienio rinkas bei užmegzti tarptautinius kontaktus aprangos ir tekstilės versle, siūlome apsilankyti keliuose, parodos metu vykstančiuose renginiuose.
Mada/ 123rf nuotr.
Mada/ 123rf nuotr.

Plėtra į užsienio rinkas

Pirmąją parodos dieną, penktadienį (spalio 19 d.) konferencijų salėje 5.2 vyks seminaras „Aprangos ir tekstilės verslas: kaip patekti į užsienio rinkas“, skirtas Lietuvos mados ir tekstilės sektorių įmonėms ieškančioms galimybių patekti į užsienio rinkas.

Jo metu prelegentas iš Lietuvos pristatys Europos Komisijos iniciatyva įsteigto Europos įmonių tinklo (angl. Enterprise Europe Network) nemokamas paslaugas šio sektoriaus verslo skatinimui bei plėtrai, o kviestiniai svečiai iš užsienio šalių dalinsis savo patirtimi ir patarimais, kaip verslą išplėsti ne tik į Europos, bet ir Kinijos bei Pietryčių Azijos rinkas.

Mada/ 123rf nuotr.
Mada/ 123rf nuotr.

Seminaras yra atviras bei nemokamas, tačiau į jį būtina išankstinė registracija, kurios formą rasite čia. Registracija vyksta iki š.m. spalio 15 d. Užpildytą formą siųskite šiuo el. paštu.

Svarbu! Renginio dalyviams bus suteikiama galimybė individualiai pasikonsultuoti su pasirinktu seminaro pranešėju. Turimus klausimus norimam pašnekovui būtina suderinti iš anksto, kreipiantis tuo pačiu el. paštu.

Visą seminaro programą bei pranešėjų temas rasite čia.

Tarptautiniai kontaktai ir partnerystė

Šeštadienį (spalio 20 d.) vyks jau trečią kartą organizuojamas tarptautinis verslo kontaktų renginys, skirtas Lietuvos ir užsienio įmonėms, vykdančioms veiklą aprangos dizaino, tekstilės, avalynės ir drabužių siuvimo bei prekybos srityse.

Jo metu dėmesys bus telkiamas į naujų verslo partnerių paieškas ir potencialaus tarptautinio bendradarbiavimo galimybes. Kaip vyks šis renginys? Jo metu pagal įmonių pageidavimus bus sudaromas individualių susitikimų tvarkaraštis: vienam susitikimui bus skiriama 20 minučių pokalbiui prie staliuko.

Akimirkos iš praėjusių metų verslo kontaktų mugės/ renginio org. nuotr.
Akimirkos iš praėjusių metų verslo kontaktų mugės/ renginio org. nuotr.

Renginys taip pat yra nemokamas, įmonės, norinčios dalyvauti jame, turi užsiregistruoti šiuo adresu ir kuo išsamiau užpildyti registracijos anketą – apibūdinti savo veiklą (kuriamus produktus ir/ar siūlomas paslaugas) bei partnerystės ir bendradarbiavimo lūkesčius.

Įmonių registracija vyksta iki spalio 16 d. Visi užsiregistravę dalyviai galės matyti kitų užsiregistravusių įmonių veiklos ir bendradarbiavimo aprašymus ir pagal tai pasirinkti partnerius renginio metu vyksiantiems individualiems susitikimams.

Geresnės sąlygos mūsų verslui

„Renginių tikslas – informuoti įmones apie Europos Komisijos iniciatyva sukurtas ir veikiančias tarptautiškumo skatinimo, pagalbos atveriant užsienio rinkas priemones mažoms ir vidutinėms įmonėms.

Šiais renginiais siekiame supažindinti Lietuvos įmones su verslo plėtros galimybėmis 68-iose užsienio šalyse ir sudaryti sąlygas rasti verslo partnerių tarptautiniam bendradarbiavimui mados ir tekstilės sektoriuose neišvykstant iš šalies, kadangi verslo kontaktų mugės metu įmones galės aptarti bendradarbiavimo galimybes individualiuose susitikimuose“, – apie būsimus renginius pasakoja Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmuose veikiančio Europos įmonių tinklo projektų vadovas Marijus Muralis.

Akimirkos iš praėjusių metų verslo kontaktų mugės/ renginio org. nuotr.
Akimirkos iš praėjusių metų verslo kontaktų mugės/ renginio org. nuotr.

Kartu jis pabrėžia, jog tekstilės ir aprangos sektoriai yra vieni svarbiausių pramonės sektorių Europos Sąjungoje: „Nors Europos įmonių tinklas veikia ne tik Europos Sąjungos šalyse ir paslaugos apima visus sektorius, jaučiasi vis didesnis Lietuvos mažų ir vidutinių įmonių susidomėjimas verslo plėtros galimybėmis užsienio rinkose būtent šiame sektoriuje.

Taip pat sulaukiame nemažai užklausų ir iš tinklo partnerių Skandinavijoje bei Vakarų Europos šalyse dėl bendradarbiavimo galimybių su Lietuvos įmonėmis, todėl priklausome vienai iš 17 Europos įmonių tinkle veikiančių sektorinių grupių – mados ir tekstilės, siekdami atverti dar daugiau galimybių šiame sektoriuje veikiančioms įmonėms.“

Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų prezidento Sigito Leonavičiaus teigimu, dėl savo išskirtinio statuso, pasaulinio bendradarbiavimo su įvairių valstybių prekybos rūmais, tarptautinių paslaugų, dėmesio įvairaus dydžio ir profilio įmonėms bei privatiems verslininkams iš skirtingų Lietuvos regionų Vilniaus Rūmai tampa viena patraukliausių verslą vienijančių organizacijų Lietuvoje.

„Tekstilės ir aprangos sektoriai yra vieni svarbiausių pramonės sektorių Europos Sąjungoje“/ 123rf nuotr.
„Tekstilės ir aprangos sektoriai yra vieni svarbiausių pramonės sektorių Europos Sąjungoje“/ 123rf nuotr.

„Verslo misijos, pagalba rasti partnerius naujiems kontraktams – įprasta ir kasdieninė Rūmų veikla. Tikimės, kad sėkmingai panaudojant Rūmų žinias bei patirtį, mūsų šalies verslas atvers vis didesnių rinkų duris“, – teigia S. Leonavičius.

Europos įmonių tinklo veikla yra dalinai finansuojama iš Europos Komisijos programos COSME (2014 – 2020) pagal dotacijos sutartį Nr. 737677. Likusią dalį lėšų, skirtą Europos įmonių tinklo veiklų įgyvendinimui, dotuoja Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai bei kitos tinklui priklausančios organizacijos.

Visos parodos organizatoriai – UAB „Lengvosios pramonės centras“ su partneriais, tarp kurių ir Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacija (LATIA).

Parama verslui
Parama verslui

Išsamesnės informacijos ieškokite tinklalapiuose: www.paramaverlui.eu ir www.cci.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?