Mados namai „Giorgio Armani“ atšaukė drabužių kolekcijų pristatymus Milane ir Paryžiuje

Italijos mados namai „Giorgio Armani“ antradienį pranešė atšaukiantys sausį suplanuotus drabužių kolekcijų pristatymus Milane ir Paryžiuje dėl stiprėjančios COVID-19 bangos Europoje.
„Giorgio Armani“ 2021–2022 m. rudens ir žiemos kolekcijos pristatymas
„Giorgio Armani“ 2021–2022 m. rudens ir žiemos kolekcijos pristatymas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Šis sprendimas priimtas labai apgailestaujant ir atidžiai apsvarsčius prastėjančią epidemiologinę situaciją“, – teigė Milane įsikūrusi grupė, vadovaujama 87 metų Giorgio Armani.

„Giorgio Armani“ yra pirmoji didelė Italijos mados kompanija, kuri šiais metais atšaukė artėjančius pasirodymus dėl naujos infekcijų bangos. Tą patį ji padarė 2020 metų vasario mėnesį, prasidėjus pandemijai, kuri Italijoje siautė itin smarkiai.

Praėjusių metų gegužę „Giorgio Armani“ paskelbė apie madų šou su žiūrovais atnaujinimą. Tada sekė metai, kai mados industrija rėmėsi „virtualiais“ šou – internetiniais podiumų šou be žiūrovų arba trumpametražiais filmais, reklamuojančiais naujas kolekcijas.

Pasak „Giorgio Armani“, šį mėnesį Milano mados savaitės metu 2022–2023 metų vyrų drabužių rudens / žiemos kolekcijų „Emporio Armani“ ir „Giorgio Armani“ pristatymai neįvyks.

Taip pat atšauktas moterų drabužių kolekcijos „Giorgio Armani Prive“ pristatymas Paryžiaus aukštosios mados savaitės metu sausio 24–27 dienomis.

Naujienų agentūrai AFP grupė teigė, kad šiuo metu neketina pasirodymų pakeisti skaitmeniniais pristatymais.

Vyrų mados savaitės Milane, suplanuotos sausio 14–18 dienomis, metu iš pradžių buvo suplanuoti 23 fiziniai kolekcijų pristatymai ir 47 prekių ženklų, įskaitant „Ermenegildo Zegna“, „Fendi“, „Dolce & Gabbana“ ir „Prada“, dalyvavimas.

Italijoje, kaip ir kitose pasaulio šalyse, smarkiai auga koronaviruso atvejų skaičius, skatinamas naujojo omikron varianto.

Pirmadienį šalis pranešė apie daugiau nei 68 tūkst. naujų atvejų bei 140 naujų su COVID-19 susijusių mirčių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis