Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Maersk“ iš Klaipėdos konteinerių terminalo išėjo į „Klaipėdos Smeltę“

Rekordinę 4 mln. tonų apyvartą praėjusiais metais pasiekusio Klaipėdos konteinerių terminalo euforiją užgožė vieno didžiausiu bendrovės klientų „Maersk Line“ sprendimas pagrindinius konteinerių srautus nuo balandžio vidurio nukreipti į konkurentės – laivų krovos įmonės „Klaipėdos Smeltė“ terminalą, praneša „Verslo žinios“.
Uosto vadovybei nepatinka Vyriausybės planai atimti pusę pelno.
„Klaipėdos smeltė“ / „Klaipėdos Smeltės“ nuotr.

Apie ketvirtadalį krovinių apyvartos generavusios „Maersk Line“ išėjimas – itin skaudi netektis, tačiau Klaipėdos konteinerių terminalas neslepia, kad toks kliento žingsnis nebuvo labai netikėtas ir jam pamažu ruoštasi, o įmonės generalinis direktorius Vaidotas Šileika sako, kad pirmuosius ženklus, jog gali netekti vieno svarbiausių klientų, pajuto jau praėjusiais metais, kai „Maersk Line“ į „Klaipėdos Smeltę“ nukreipė dalį krovinių.

Blogą nuojautą sustiprino ir didžiausių pasaulyje konteinerinių krovinių gabenimo kompanijų „MSC“ ir „Maersk Line“ sprendimas bendradarbiauti sudarant naują laivybos aljansą „2 M“.

„Vienaip ar kitaip mums tai skaudus smūgis, kuris nubloškia į 2009 metus, kai netekome 2MSC“, krovinių ir krovos apyvarta smuko apie 1 mln. t. Panašus nuosmukis bus ir šiemet“, – dienraščiui teigė V.Šileika.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos