Maistą į namus vežantys prekybininkai šlovina prastą šios vasaros orą

Maistą į namus pristatančios bendrovės teigia klientų srautais ir apyvartomis vasarą nesiskundžiančios. Prie sėkmės prisideda ir orai. Internetinių parduotuvių „Barbora“ ir zzz.lt atstovai pripažįsta, kad jų versle galioja taisyklė – kuo bjauresni orai, tuo daugiau klientų.
Spaudos konferencija
Zzz.lt internetinė svetainė / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Mažėja vartotojų, bet jų įpročiai kinta

Šių metų gegužės 15 d. veiklą pradėjusios ir prekes visoje Lietuvoje pristatančios internetinės parduotuvės zzz.lt atstovė Vaiva Fabijonavičienė teigia, kad didelių lūkesčių dėl augimo vasaros laikotarpiui įmonė neturėjusi. Vis dėlto ji pridūrė, kad pasiekti rezultatai viršija lūkesčius, tačiau jokių konkrečių skaičių neatskleidė.

Suprasti akimirksniu

  • „Barboros“ pardavimai šią vasarą šoktelėjo 70 proc., zzz.lt lūkesčiai taip pat viršyti
  • Vasarą maistą į namus žmonės užsisako rečiau ir dažniau į mažus miestelius
  • zzz.lt planuoja ilginti pristatymo laiką, „Barbora“ populiarina programėlę
  • Populiariausi vasarą – vaisiai, daržovės ir mėsa griliui

Gerokai atviresnis buvo zzz.lt konkurentės „Barboros“ direktorius Tomas Kibildis. Jis atskleidė, kad birželio – liepos mėnesiais „Barboros“ pardavimai, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2015 m., išaugo daugiau nei 70 proc.

Vasarą vykstanti gyventojų migracija iš šalies didmiesčių į kaimus, užmiesčio sodybas ar kurortus veikia ir išvežiojamosios prekybos užsakymų kryptis ir net laiką.

V.Fabijonavičienė prasitarė, kad zzz.lt buvo nustebinti užsakymų kiekiu iš mažų miestų ir miestelių, o T.Kibildis pažymėjo, kad vasarą, lyginant su kitais sezonais, sostinėje sumažėja ne tik pirkėjų kiekis.

„Pasikeičia pirkėjų įpročiai – jei paprastai internetu itin dažnai perkama savaitgaliais, tai vasarą pikas persikelia į darbo dienas, ypač pirmadienius ir ketvirtadienius, kai daugelis pasipildo šaldytuvus po savaitgalio arba ruošiasi savaitgalio išvykoms“, – 15min teigė T.Kibildis.

„Barboros“ vadovas teigė, kad vasariškos pirkimo tendencijos artėja į pabaigą. Anot jo, pirkėjų srautai ir dažnesni pirkimai savaitgaliais jau būna pastebimi nuo rugpjūčio vidurio.

Viltis apie užsakymų pagyvėjimą rudenį teigia puoselėjantys ir zzz.lt atstovai.

Zzz.lt atėjimas į internetinės prekybos maisto produktais rinką sugriovė po „Fresh Market“ bankroto 2015 m. susidariusį „Barboros“ monopolį. Vis dėlto, pastarosios direktorius tikina, kad nors konkurencija rinkoje ir išaugo, tačiau ženkliai padidėję įmonės pardavimai rodo ėjimą teisinga linkme.

Bando vilioti ir laukiančius troleibuso

Vis aršesnės konkurencijos tarp „Barboros“ ir zzz.lt ženklais galima laikyti ir klientų dėmesį turinčias patraukti naujoves. Anot V.Fabijonavičienės, šiuo metu prekes zzz.lt užsakius iki 17 val. jos yra pristatomos tik kitą dieną, tačiau įmonė planuoja didžiuosiuose miestuose prekių užsakymo laiką prailginti iki 21 val.

„Barbora“ mobilioji programėlė
„Barbora“ mobilioji programėlė

Savo ruožtu „Barbora“ nusprendė stiprinti savo pozicijas išmaniąsias programėles naudojančių klientų segmente. Liepą įmonė pasiūlė apsipirkimus kai kuriose Vilniaus viešojo transporto stotelėse, kuriose naudojant mobiliojoje aplikacijoje esantį skenerį galima suformuoti norimų prekių krepšelį.

Paklaustas, ar tokia iki rugsėjo pradžios planuojama vykdyti akcija, pasiteisino, T.Kibildis teigė, jog „Barboros“ programėlės populiarumas nuolat auga, o naujų vartotojų taip pat buvo pritraukta.

„Šią vasarą kai kuriomis dienomis, ypač savaitgaliais, užsakymų mobiliąja „Barboros“ programėle skaičius jau beveik susilygino su užsakymais daromais kompiuteriais“, – sakė T.Kibildis.

Tiek zzz.lt, tiek „Barboros“ atstovai teigė, kad vidutinė produktus šiose svetainėse užsakančių pirkėjų krepšelio suma siekia 50 Eur.

V.Fabijonavičienė tikino, kad dažniausiai zzz.lt klientai vasarą perka daržoves ir vaisius, o „Barboros“ direktorius pridūrė, kad be šių produktų vasarą pirkėjai dažniau nei įprastai užsisako ir vaisvandenius, griliui skirtus gaminius bei ledus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis