Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Mantinga“ įsigijo įmonę Latvijoje

Didžiausia duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių gamintoja Baltijos šalyse „Mantinga“ iš „Orkla Latvija“ įsigijo Rygoje veikiančią įmonę SIA „Fresh Food Production“. Įsigyta įmonė specializuojasi užkandžių ir greito maisto gamyboje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Mantinga“ gamykloje
„Mantinga“ gamykloje / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Įmonės Latvijoje įsigijimas tiesiogiai koreliuoja su mūsų turima strategine kryptimi augti efektyviai ir tvariai. Esame sukaupę beveik 25 metų patirtį maisto gamybos srityje ir siekiame augti rinkos segmente, kurio populiarumas kyla jau ne pirmus metus. Ši vasara užkandžių, ypač sumuštinių dalyje, buvo rekordinė, o įsigytoje įmonėje būtent jie ir yra pagrindinis gaminamas produktas. Dviejų gamyklų sinergiška veikla leis dar geriau tenkinti klientų lūkesčius bei plėsti atvėsintų gaminių segmentą“, – sako „Mantinga“ įmonių grupės generalinis direktorius Mantas Agentas.

Pasak vadovo, Latvija yra didžiausia įmonės eksporto rinka – čia atkeliauja apie 20 proc. viso „Mantinga“ eksporto. Didžioji jo dalis yra šaldyti produktai – bandelės, duona, spurgos, o beveik trečdalį sudaro sumuštiniai. Latvija yra antra po Lietuvos, kur parduodama daugiausiai „Mantinga“ gaminamų sumuštinių, žinomų prekės ženklu „Food on foot“. Šią vasarą per mėnesį pagaminama buvo apie 2 mln. sumuštinių.

„Užkandžių segmentas yra augantis, tačiau rinkoje dominuoja privatūs prekės ženklai. Dėl šios priežasties daugeliui klientų esame gamintojai, o mūsų strateginis prioritetas stiprinti ir vystyti nuosavus prekės ženklus. Atsižvelgdami į tai, įmonę perleidžiame patikimiems savo srities profesionalams“, – sako „Orkla Latvija“ valdybos pirmininkas Toms Didrihsons.

SIA „Fresh Food Production“ dirba apie 60 darbuotojų. Visi darbuotojai bus išlaikyti, o gamybos veikla – tęsiama, užtikrinant produktų tiekimą klientams Latvijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos