„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Marks & Spencer“, „Tesco“ ir kitos JK mažmenininkės pranešė apie sumenkusius pardavimus

Trys didžiausios Jungtinės Karalystės (JK) mažmenininkės šventiniu laikotarpiu fiksavo pardavimų mažėjimą, vykusį didelio kainų spaudimo ir perėjimo prie elektroninės prekybos fone.
„Tesco“
„Tesco“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.
Temos: 2 Verslas „Tesco“

„Marks & Spencer“ ketvirtadienį pranešė, kad jos pajamos Didžiojoje Britanijoje trečiąjį 2019–2020 finansinių metų ketvirtį susitraukė 0,6 proc. ir siekė 2,767 mlrd. svarų.

Tuo pačiu metu maisto produktų pardavimai „Marks & Spencer“ parduotuvėse JK padidėjo 1,5 proc. minėtąjį ketvirtį, pasibaigusį gruodžio 28 dieną, o drabužių ir namų apyvokos prekių pardavimai susitraukė 3,7 procento.

Tarptautinėje rinkoje „Marks & Spencer“ pajamos sumažėjo 0,7 proc. iki 3,02 mlrd. svarų.

Bendrovė nepakeitė einamųjų finansinių metų, kurie baigsis kovo mėnesį, prognozės, tačiau pranešė, kad bendrasis pelnas, manoma, neviršys apatinės prognozės ribos.

Kita Didžiosios Britanijos mažmenininkė „Tesco“ ketvirtadienį teigė, kad įvertinus šešias šventinio sezono savaites, pasibaigusias sausio 4 dieną, pardavimai sumenko 0,8 proc., neįskaitant benzino.

Per 19 savaičių laikotarpį iki sausio 4 dienos (trečiasis ketvirtis ir šešios šventinio sezono savaitės) mažmenininkės pardavimai sumažėjo 0,9 proc. ir siekė 21,03 mlrd. svarų.

Nors „Tesco“ pardavimai augo bendrovės parduotuvėse Jungtinėje Karalystėje ir Airijoje – kalėdiniu laikotarpiu fiksuoti 0,4 proc. didesni pardavimai, tačiau Centrinėje Europoje ir Azijoje jie toliau mažėjo, atitinkamai 9,1 ir 1,4 procento.

Tuo tarpu britų mažmeninės prekybos tinklas „John Lewis Partnership“ ketvirtadienį perspėjo, kad gali nemokėti premijų darbuotojams, pranešdama apie 2 proc. pardavimų sumažėjimą „John Lewis“ universalinėse parduotuvėse per septynias savaites, pasibaigusias sausio 4 dieną. Be to, įmonė paskelbė apie vadovės Paulos Nicholds atsistatydinimą.

Kiek anksčiau šią savaitę šventinio laikotarpio pardavimų rezultatus paskelbė ir britų prekybos centrų tinklai „Wm Morrison Supermarkets“ ir „Sainsbury's“ – paskutinį ketvirtį abiejų bendrovių pardavimai taip pat sumenko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs