„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Mars Lietuva“ didino pajamas: postūmį suteikė prekyba internetu

Bendrovės „Mars Lietuva“ pardavimų apimtys pernai, palyginti su 2018-aisiais, išaugo 2,8 proc. ir sudarė 171,2 mln. eurų. Per 2019 metus gamykloje Gargžduose pagaminta daugiau nei 84 tūkst. tonų maisto gyvūnams augintiniams, o sparčiausiai augo produktų, skirtų prekybai internetu segmentas – net 48 proc. Pardavimams internetu skirtų „Mars Lietuva“ produktų dalis pernai jau sudarė beveik 7% visos pagamintos produkcijos, pranešė įmonė.
Įmonė „Mars Lietuva“
Įmonė „Mars Lietuva“ / Įmonės nuotr.

„2019-aisiais prie gerų įmonės rezultatų prisidėjo išaugę pardavimai, palankios žaliavų ir energijos išteklių kainos, taip pat dešimtadaliu didėjusios pajamos iš prekybos įvežtine „Mars, Incorporated“ produkcija Lietuvoje. Pernai ypač pasiteisino 400 tūkst. EUR investicija į naują pakavimo liniją, kurioje į specialias pakuotes pakuojama produkcija, skirta internetinei prekybai. Beveik 50% augimas šioje kategorijoje buvo įspūdingas, tikimės, kad šiemet šis segmentas ir toliau sparčiai plėsis“, – pažymi „Mars Lietuva“ generalinė direktorė Aušra Žemaitienė.

Pasak įmonės vadovės, gamykloje Gargžduose gaminamą produkciją įmonė pritaikė pasaulinėse interneto prekybos platformose įprastiems formatams. Įrengus naują pakavimo liniją, „Mars Lietuva“ produkcija, skirta elektroninėms prekyvietėms, pakuojama į didesnes, itin funkcionalias, tvirtesnio kartono pakuotes.

Įmonės nuotr./Įmonė „Mars Lietuva“
Įmonės nuotr./Įmonė „Mars Lietuva“

„Šiemet pandemija keičia daugelio verslų lūkesčius ir planus,

Pernai ypač pasiteisino 400 tūkst. EUR investicija į naują pakavimo liniją, kurioje į specialias pakuotes pakuojama produkcija, skirta internetinei prekybai.

mes taip pat papildėme darbuotojų saugumo ir motyvacijos tvarkas. O pernai gamyboje pasirinkta nauja papildoma kryptis pasitvirtino kaip teisingas sprendimas. Elektroninės prekybos platformoms 2019 m. supakuodavome 436 tonas produkcijos per 4 savaičių gamybos ciklą. Iš viso nuo 2019-ųjų vidurio, kai įsirengėme naują liniją, interneto rinkoms patiekėme 5 564 tonas mūsų gaminamo gyvūnų augintinių maisto“, – sako A. Žemaitienė.

Praėjusiais metais „Mars Lietuva“ investicijos į ilgalaikį materialųjį turtą sudarė 8,8 mln. EUR, daugiausia investuota į gamybinių pajėgumų didinimą – gamybinių patalpų plėtrą, gamybos linijų modernizavimą, darbo aplinkos gerinimą.

Aplinkosaugos ir tvarumo projektams 2019-aisiais metais bendrovė skyrė 547 tūkst. EUR. Gyvūnų gerovės ir bendruomeninėms iniciatyvoms 2019-aisiais įmonė skyrė daugiau nei 52 tūkst. EUR paramos.

Įmonės nuotr./Įmonė „Mars Lietuva“
Įmonės nuotr./Įmonė „Mars Lietuva“

Atsižvelgdama į Lietuvos darbo rinkos dinamiką, įmonės darbuotojų darbo užmokestį „Mars Lietuva“ 2019 m. vidutiniškai didino apie 10%.

2019-aisiais bendrovė savo produkciją eksportavo į tradicines ES šalių rinkas, taip pat Šveicariją, Norvegiją, Turkiją, Ukrainą, Australiją, Tailandą. Apie trečdalį eksporto sudaro įmonės pardavimai į Jungtinę Karalystę. 2019 m., palyginti su ankstesniais metais, labiausiai išaugo eksporto į Jungtinę Karalystę ir Lenkiją apimtys.

Apie „Mars Lietuva“:

UAB „Mars Lietuva“ yra tarptautinės bendrovės „Mars, Incorporated“ antrinė įmonė, veikianti Lietuvoje nuo 1993-iųjų metų. Gargžduose bendrovė turi maisto gyvūnams augintiniams gamyklą, o Vilniuje pardavimų ir rinkodaros padalinį. Šiuo metu įmonėje „Mars Lietuva“ dirba apie 800 darbuotojų.

Per metus gamykloje pagaminama apie 75 tūkst. tonų WHISKAS®, EXELCAT®, SHEBA® produkcijos gyvūnams augintiniams. „Mars Lietuva“ gamykla yra viena didžiausių šalies eksportuotojų – joje gaminami 400 rūšių ir porūšių produktai tiekiami į daugiau kaip 30 Europos šalių. Lietuvoje bendrovė organizuoja prekybą „Mars, Incorporated“ gaminamais saldainiais ir ledais MARS®, SNICKERS®, BOUNTY®, TWIX®, MILKY WAY®, M&M’S®, ryžiais ir padažais UNCLE BEN‘S®, gyvūnų augintinių priežiūrai skirtais PEDIGREE®, CHAPPI®, WHISKAS®, SHEBA® ir NATUSAN® produktais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“