Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Maxima“ ant „Well done“ gaminių pakuočių pradėjo žymėti gamintojus

Pernai kilus skandalui, kad po lietuviškų prekybos tinklų privačiomis etiketėmis slepiasi „Vičiūnų“ produkcija, „Maxima“ trečiadienį pranešė, kad ant savo privataus prekės ženklo „Well done“ gaminių pakuočių pradėjo žymėti prekės gamintojo pavadinimą – ne tik jo kodą. Nuo metų pradžios konkretūs gamintojai nurodomi ant daugiau nei dešimties privataus prekės ženklo gaminių pakuočių, o per pusmetį gamintoją planuojama nurodyti ant maždaug 200 skirtingų „Well done“ prekių.
„Maxima XXX“ Kaune
„Maxima XXX“ Kaune / „Maximos“ nuotr.

Praėjusių metų lapkritį gyventojai, boikotuojantys iš Rusijos nepasitraukusių verslų produkciją, pasipiktino išsiaiškinę, kad „Vičiūnai“, tebevaldantys gamyklą Kaliningrade, gamina produkciją Lietuvos prekybos tinklų privatiems prekių ženklams. Visgi prekybos tinklai to niekur nenurodydavo.

„Vičiūnai“ gamino ir prekybos tinklo „Maxima“ plėtojamo privataus prekės ženklo „Well Done“ produkciją, tiesa, prekybos tinklas tuomet teigė, kad „Vičiūnų“ grupei neištesėjus duoto žodžio nebevykdyti veiklos Rusijoje, „Maxima“ sutartį nutraukė.

Trečiadienį „Maxima“ pranešė, kad ant savo privataus prekės ženklo „Well done“ gaminių pakuočių pradėjo žymėti ir prekės gamintojo pavadinimą – ne tik jo kodą.

Atliepia pirkėjų lūkestį

Per sausį nurodant tikslų gamintojo pavadinimą atnaujintos „Well done“ prekės ženklo sūrių pakuotės, o per vasarį tokia informacija atsirado ir ant visiškai naujų „Well done“ gaminių – pomidorų, obuolių, apelsinų ir kitų sulčių pakuočių, rašoma pranešime spaudai.

„Išgirdome pirkėjų norą visada žinoti, kas mums gamina privataus prekės ženklo produktus ir ėmėmės veiksmų. Pirkėjai aiškiai matys produkto kilmę: ne tik šalį, bet ir gamintoją, nes būtent tai gali lemti jų apsisprendimą įsigyti norimą prekę. Nors šis procesas užtrunka, mat „Well done“ prekės ženklo prekių turime apie pusę tūkstančio, tačiau atidesni pirkėjai kas mėnesį pastebės vis daugiau asortimente esančių pakuočių, sužymėtų šia svarbia pirkėjams informacija“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Visas pakuotes atnaujins per metus

Pasak I.Trakimaitės-Šeškuvienės, per pirmąjį šių metų pusmetį gamintoją planuojama nurodyti iš viso ant maždaug 200 skirtingų „Well done“ prekės ženklo prekių – dalies žuvies ir jūros gėrybių produktų, įvairių pjaustytų mėsos gaminių, dešrelių ir arbatų, šaldytų picų, riešutų sviesto. Visų – beveik 500 privataus prekės ženklo produktų žymėjimo atnaujinimas, planuojama, užtruks apie metus.

„Turbūt daugiausiai pirkėjų nuogąstavimų kėlė „Vičiūnų“ grupės gaminamų „Well done“ linijos produktų žymėjimas. Dar pernai vasarą nusprendėme nebetęsti bendradarbiavimo su šiuo gamintoju dėl kelių mūsų privataus prekės ženklo produktų gamybos ir davėme pažadą savo pirkėjams kuo aiškiau skelbti, kas yra produkto gamintojas, nurodant pavadinimą, ne tik jo kodą, kaip reikalauja įstatymas. Savo žodžio laikomės“, – teigia prekybos tinklo atstovė.

Privatų prekės ženklą „Well done“ „Maxima“ pristatė praėjusiais metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai