Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Maxima“ atsisakė 104 akvariumų su gyva žuvimi

Nuo pirmadienio visose lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ XX formato parduotuvėse nebeliko gyvos žuvies – prekybos tinklas atsisakė 104 akvariumų. Tuo metu akvariumų skaičius XXX/XXXX formato parduotuvėse sumažėjo iki dviejų vienoje parduotuvėje – iki šių metų pabaigos jų dar lieka 28. Pranešime žiniasklaidai skelbiama, kad jų nebeliks jau ateinančiais metais.
Vilniaus „Akropolyje“ atidaryta didžiausia „Maximos“ parduotuvė
Akvariumas su žuvimis Akropolio „Maximoje“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Visiškai „Maximos“ parduotuvėse akvariumų bus atsisakyta 2021 m. pradžioje. Nuosekliai tam ruošiamės, nes turime su tiekėjais užtikrinti asortimentą, kuris kompensuotų gyvos žuvies netekimą. Šviežia žuvis yra ta kategorija, kuri yra gana sezoniška, daugiausiai jos parduodama kalėdiniu ir velykiniu laikotarpiu. Tačiau ji turi savo pirkėją, kuris atėjęs ieško būtent gyvos žuvies“, – teigia Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė.

Papildomai vietoje akvariumų atsiradusi erdvė prekybos centruose bus skirta atšaldytos ir vakuumuotos žuvies asortimentui, kuris bus praplėstas, siekiant patenkinti klientų poreikius ir užtikrinti šviežios žuvies prieinamumą.

„Šiuo metu savo pirkėjams galime pasiūlyti platų šviežios atšaldytos žuvies asortimentą. Formuodami naują žuvies asortimentą, daug dėmesio skyrėme įvairiems pusgaminiams, skirtiems skubantiems ar norintiems greitai ir lengvai pasigaminti patiekalą. Artėjant šaltajam sezonui, asortimentas bus atnaujinamas“, – sako E.Dapkienė.

2019 m. atšaldytos žuvies pardavimai augo 22 proc., palyginti su 2018 m. Daugiausiai žuvies parduodama gruodžio mėnesį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?