„Maxima“ Bulgarijoje perka 12 parduotuvių ir taps trečiu pagal dydį šalies tinklu

Lietuvių valdomas tinklas Bulgarijoje planuoja įsigyti 12 parduotuvių. „Maxima Bulgaria“ paprašė Bulgarijos Konkurencijos apsaugos komisijos leidimo įsigyti 12 pasitraukusio iš rinkos vokiečių tinklo „Penny“ parduotuvių. 
T-Market Bulgarijoje
T-Market Bulgarijoje

„Maxima Bulgaria“ toje šalyje jau valdo prekybos centrų tinklą „T-Market“, bet nusprendė plėstis. Įmonė jau pateikė Bulgarijos Konkurencijos apsaugos komisijai konkurencijos prašymą ir šią savaitę turėtų sulaukti reguliuotojo verdikto dėl sandorio, rašo Bulgarijos portalas „Capital“.

Jei šiam bus pritarta, „Maxima Bulgaria“ bus trečias pagal dydį prekybos tinklas šalyje.

Lietuvos pirkėjams „T-Market“ vardas puikiai pažįstamas, nes mūsų šalyje veikė tokio paties apipavidalinimo parduotuvės.

Planuojama įsigyti dalį vokiečių tinklo „Penny“ ir jo nekilnojamo turto bendrovės „Rila Project“ objektų.

Pasitraukusi iš rinkos Bulgarijoje, „Penny“ parduoda 49 parduotuves. 9 nupirko bendrovė „Billa“, kuri yra tos pačios „REWE“ grupės dalis.

Sandorio suma dar neatskleidžiama, bet už 9 parduotuves „Billa“ sumokėjo 32 mln. Bulgarijos levų (apie 16 milijonų eurų). Kol kas abi įmonės neteikia komentarų.

Jei sandėris bus sėkmingas, Bulgarijoje turimų prekybos centrų skaičius viršytų 60 ir pagal parduotuvių skaičių Bulgarijoje „T-Market“ kovotų dėl trečiosios vietos su „Kaufland“, kuri šiuo metu turi 55 objektus, bet yra lyderė pagal apyvartą.

Pirmoje ir antroje vietoje yra „Billa Bulgaria“ su 102 parduotuvėmis ir „Lidl“ su 79.

Įsigijusi buvusius „Penny“ tinklo parduotuves, „T-Market“ skaičius išaugtų iki 62. Šiuo metu tinklas valdo Bulgarijoje 48 parduotuves. Didžioji jų dalis yra šiaurės vakarų Bulgarijoje bei Sofijoje.

Praėjusių metų pabaigoje „Maxima Bulgaria“ gavo Bulgarijos Konkurencijos apsaugos komisijos leidimą įgyti dar dviejų tinklo „Europa“ objektų kontrolę. Savo pranešime šio mėnesio pradžioje „Maxima Grupė“ teigia, kad Bulgarijoje investavo 2,3 mln. eurų į keturias naujas parduotuves ir į esamo objekto kapitalinį remontą.

Atrodo, kad šiuo žingsniu „T-Market“ pradės savo ekspansiją į Bulgarijos vidurinę ir rytinę dalis, kur dar nėra akivaizdžiai įsitvirtinusi.

„T-Market“ pagerino ir savo finansinius rezultatus. Palyginus su praėjusiais metais, „Maxima Bulgaria“ pardavimai išaugo 10,4 proc. iki 72,4 mln. eurų be PVM, pranešė vasario mėnesį „Maxima Grupė“. Bulgarijoje dirba virš 1000 darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos