Sujungtas prekybos tinklas veiks po vieningu prekės ženklu „Stokrotka“. Po sujungimo metų pabaigoje „Stokrotka“ prekybos tinklui priklausys 563 parduotuvės.
„Kaimyninėje šalyje valdomų prekybos tinklų sujungimas yra strategijos Lenkijoje dalis, kuris padės stiprinti „Maxima Grupės“ pozicijas ir įgyvendinti tolimesnius plėtros planus šioje rinkoje. Sujungimas leis suvienyti abiejų įmonių sukauptą patirtį ir žinias, siekti sinergijų, išnaudoti masto ekonomiją“, – pranešime spaudai teigia Dalius Misiūnas, „Maxima Grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius.
Anot jo, jungimas bus vykdomas po „Stokrotka“ vardu, nes tai gerai žinomas, pirkėjų pamėgtas prekės ženklas. Pastarasis tinklas šiuo metu užima daugiau kaip penktadalį šalia namų įsikūrusių parduotuvių rinkos.
2017 metų pabaigoje „Stokrotka“ prekybos tinklui priklausė 437 parduotuvės, įmonėje dirbo daugiau kaip 8 tūkst. darbuotojų, „Stokrotka“ apyvarta siekė 597 mln. eurų. „Aldik“, valdančio 30 parduotuvių, apyvarta 2017 metais augo 9 proc. iki 52 mln. eurų. Įmonėje 2017 metų pabaigoje dirbo daugiau kaip 700 darbuotojų.