„Maxima grupė“ kitąmet į plėtrą investuos 100 mln. eurų

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos grupė „Maxima grupė“ 2019 metais į verslo plėtrai skirs ne mažiau kaip 100 mln. eurų. Investicijos bus skirtos tiek senoms parduotuvėms atnaujinti, tiek naujoms atidaryti, o didžiausio dėmesio sulauks Lenkijos rinka, portalui vz.lt sakė „Maxima grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Dalius Misiūnas.
Šalčininkuose po atnaujinimo atidaryta „Maxima“
Šalčininkuose po atnaujinimo atidaryta „Maxima“ / „Maxima“ nuotr.

„Kitais metais daug dėmesio skirsime Lenkijai, kur šiemet įsigijome mažmeninės prekybos tinklą „Stokrotka“. (...) Jau anksčiau šalyje kaimynėje valdyto tinklo „Aldik“ sujungimas su „Stokrotka“ leido padėti tvirtus pamatus tolesnei plėtrai šioje 38 mln. gyventojų turinčioje rinkoje. Čia ir toliau planuojame išlaikyti spartų plėtros tempą“, – portalui tvirtino D.Misiūnas.

Jo teigimu, plėtra apskritai bus vienas esminių „Maxima grupės“ kitų metų prioritetų, tiek siekiant išlaikyti lyderystę esamose šalyse, tiek stiprinant pozicijas naujose rinkose, o itin spartaus augimo artimiausiais metais laukiama elektroninės prekybos srityje.

BNS primena, kad „Maxima grupė“ Baltijos šalyse valdo prekybos tinklus „Maxima“ ir elektroninę maisto parduotuvę „Barbora“,Lenkijoje – „Stokrotka“ ir „Aldik“ prekybos tinklus, Bulgarijoje – prekybos tinklą „T-Market“.

2017 metais „Maxima grupė“ gavo 2,806 mlrd. eurų konsoliduotų pajamų – 4,2 proc. daugiau nei 2016 metais, jos grynasis pelnas padidėjo 2,1 karto iki 75 mln. eurų.

„Maxima grupė“ priklauso Nerijaus Numavičiaus kontroliuojamai „Vilniaus prekybos“ įmonių grupei.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų