„Maxima grupės“ parduotuvės Lenkijoje veiks „Stokrotka“ vardu

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos grupė „Maxima grupė“ penktadienį baigė Lenkijoje valdomų prekybos tinklų „Stokrotka“ ir „Sano“ sujungimą. Sujungtos įmonės veiks naudodamos vieną prekės ženklą – „Stokrotka“. „Sano“ parduotuvių pavadinimo keitimas bus vykdomas keliais etapais, jį užbaigti numatyta per pirmąjį šių metų pusmetį, pranešė „Maxima grupė“.
Stokrotka prekybos tinklas
Stokrotka prekybos tinklas

2018-ųjų pabaigoje taip pat įvykdyta tinklo „Aldik“, kurį „Maxima grupė“ Lenkijoje valdė nuo 2012 metų, integracija – jos metu 30-ies tinklo parduotuvių pavadinimai pakeisti į „Stokrotka“.

„Tris skirtingų pavadinimų tinklus Lenkijoje netrukus baigsime jungti į vieną. „Stokrotka“ prekės ženklą šiam tinklui pasirinkome, nes tai gerai žinomas ir pirkėjų pamėgtas vardas, užimantis tvirtas pozicijas šalia namų įsikūrusių parduotuvių segmente“, – pranešime sakė „Maxima grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Dalius Misiūnas.

„Dabar Lenkijoje pradėsime naują veiklos etapą, kuriame didžiausią dėmesį skirsime veiklos tobulinimui ir naujų parduotuvių atidarymui“, – pridūrė jis.

Su „Sano“ prekės ženklu Lenkijos šiaurės vakarų dalyje šiuo metu veikia 36 parduotuvės. 2017 jų apyvarta viršijo 71 mln. eurų.

Šiemet penkiose rinkose „Maxima grupė“ iš viso planuoja atidaryti 120-140 naujų parduotuvių. Didžioji jų dalis duris atvers Lenkijoje. Į parduotuvių tinklo plėtrą ir atnaujinimą visose rinkose iki metų pabaigos numatyta investuoti ne mažiau kaip 100 mln. eurų.

„Maxima grupė“ valdo prekybos tinklus „Maxima“ (Baltijos šalyse), „Stokrotka“ (Lenkijoje), „T-Market“ (Bulgarijoje) ir elektroninę maisto parduotuvę „Barbora“, veikiančią Baltijos šalyse.

„Maxima grupė“ priklauso „Vilniaus prekyba“ įmonių grupei – vienai didžiausių prekybos bendrovių Baltijos šalyse ir Vidurio bei Rytų Europos regione.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs