Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Maxima grupės“ pasiūlymas įsigyti „Emperia Holding S.A.“ akcijas – sėkmingas

„Maxima grupė“ sėkmingai tęsia Lenkijos bendrovės „Emperia Holding S.A.“, valdančios mažmeninės prekybos tinklą „Stokrotka“, įsigijimo procesą. Ketvirtadienį Lenkijos vertybinių popierių biržoje pasiūlymą parduoti akcijas „Maxima grupei“ priėmė 93,7 proc. akcininkų. Šio sandorio vertė siekia apie 276 mln. eurų.
Stokrotka prekybos tinklas
„Stokrotka“ prekybos tinklas

„Emperia Holding S.A.“ įsigijimas yra labai svarbus strateginis žingsnis, kuris leis mums reikšmingai sustiprinti pozicijas Lenkijos rinkoje. Mūsų pateiktas pasiūlymas buvo patrauklus rinkai ir biržoje sulaukėme kur kas didesnio susidomėjimo parduoti akcijas nei mūsų numatyta 66 procentų riba. Tolimesnis etapas – sklandžiai užbaigti sandorį ir įgyvendinti strateginę plėtros viziją“, – teigia „Maxima grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Dalius Misiūnas.

Bendrovės žiniomis, įgyvendinusi šį sandorį „Maxima grupė“ taps stambiausiu privačiu lietuviško kapitalo investuotoju Lenkijoje. Anot D.Misiūno, tai ženklas, kad didžiausios Lietuvos įmonės jau subrendo kaip lygiavertės konkuruoti tarptautinėje rinkoje net ir su pasaulinio lygio žaidėjais.

„Emperia Holding S.A.“ įsigijimo sandoris bus užbaigtas balandžio 18 d., kai įvyks atsiskaitymas su dabartiniais įmonės akcininkais.

„Maxima grupės“ perkamas prekybos tinklas „Stokrotka“ užima apie 20 proc. šalia namų įsikūrusių parduotuvių rinkos, jam priklauso 436 parduotuvės. Įmonėje dirba apie 8,2 tūkst. darbuotojų. Bendrovės apyvarta 2016 m. siekė 570 mln. eurų.

„Maxima grupė“ šiuo metu valdo prekybos tinklus „Maxima“ (Baltijos šalyse), „Aldik“ (Lenkijoje), „T-Market“ (Bulgarijoje) ir elektroninę maisto parduotuvę „Barbora“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos