Bendrovės grynieji nuostoliai sumažėjo nuo 19,9 mln. zlotų 2017-aisiais iki 18,4 mln. zlotų, rašo lenkų portalas „Wiadomosci Handlowe“.
Be to, maždaug 9,7 mln. zlotų nuostolių pernai patyrė tinklas „Aldik Nova“, kurį „Maxima grupė“ valdo nuo 2012 metų ir kuris 2018 metų pabaigoje buvo integruotas į „Stokrotka“ tinklą.
Didelį poveikį „Stokrotka“ pajamų augimui pernai padarė spartesnis naujų parduotuvių atidarymas, pažymima bendrovės metinėje ataskaitoje.
Investicijoms bendrovė pernai išleido 102 mln. zlotų. Be to, dar 66,8 mln. zlotų ji investavo į prekybos tinklo „Sano“ akcijų įsigijimą. 2019 metais „Stokrotka“ planuoja investuoti apie 109,4 mln. zlotų.
2018 metų pabaigoje „Stokrotka“ tinkle buvo 534 parduotuvės.
„Maxima grupė“ valdo prekybos tinklus „Maxima“ (Baltijos šalyse), „Stokrotka“ (Lenkijoje), „T-Market“ (Bulgarijoje) ir elektroninę maisto parduotuvę „Barbora“, veikiančią Baltijos šalyse.
„Maxima grupė“ priklauso Nerijaus Numavičiaus kontroliuojamai vienai didžiausių prekybos grupių Baltijos šalyse ir Vidurio bei Rytų Europoje „Vilniaus prekyba“.