2023 04 12

„Maxima“ keičia asortimentą: ekspertas pastebi, kad tinklas nesusitvarko su „Lidl“ ir „Pepco“ konkurencija

Didžiausias šalies prekybos tinklas ir darbdavys „Maxima“ pastaruoju metu ėmėsi net kelių asortimento pokyčių – nebeprekiauja sveriamais riešutais bei mažina parduodamų drabužių plotus. Maisto kainų lyginimo portalo „Pricer.lt“ ekspertas Petras Čepkauskas sako, kad drabužių pasiūlą tinklas galėjo sumažinti, nes neatlaikė aršios konkurencijos iš „Lidl“, „Pepco“ bei „Sinsay“, kurie prekiauja pigiais drabužiais.
Maxima
„Maxima“ / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Praėjusią savaitę 15min pranešė, kad drabužių pasiūlą „Maxima“ sumažins ir vietoje jų plės šviežio maisto pasirinkimą. Aprangos bus galima rasti tik dviem atvejais – specialių akcijų metu ir tam tikrais sezonais.

Taip pat nuo kovo 1 d. prekybos tinklas visose parduotuvėse nutraukė prekybą sveriamais riešutais ir džiovintais vaisiais. Tinklas nurodė, kad sprendimą lėmė sumažėję pardavimai, ir svarstė, kad žmonės per pandemiją įprato pirkti supakuotus produktus.

Ką reiškia šie visi pokyčiai? Paklausėme ekspertų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis