2023 04 12

„Maxima“ keičia asortimentą: ekspertas pastebi, kad tinklas nesusitvarko su „Lidl“ ir „Pepco“ konkurencija

Didžiausias šalies prekybos tinklas ir darbdavys „Maxima“ pastaruoju metu ėmėsi net kelių asortimento pokyčių – nebeprekiauja sveriamais riešutais bei mažina parduodamų drabužių plotus. Maisto kainų lyginimo portalo „Pricer.lt“ ekspertas Petras Čepkauskas sako, kad drabužių pasiūlą tinklas galėjo sumažinti, nes neatlaikė aršios konkurencijos iš „Lidl“, „Pepco“ bei „Sinsay“, kurie prekiauja pigiais drabužiais.
Maxima
„Maxima“ / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Praėjusią savaitę 15min pranešė, kad drabužių pasiūlą „Maxima“ sumažins ir vietoje jų plės šviežio maisto pasirinkimą. Aprangos bus galima rasti tik dviem atvejais – specialių akcijų metu ir tam tikrais sezonais.

Taip pat nuo kovo 1 d. prekybos tinklas visose parduotuvėse nutraukė prekybą sveriamais riešutais ir džiovintais vaisiais. Tinklas nurodė, kad sprendimą lėmė sumažėję pardavimai, ir svarstė, kad žmonės per pandemiją įprato pirkti supakuotus produktus.

Ką reiškia šie visi pokyčiai? Paklausėme ekspertų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų