„Šie finansiniai įmonės rezultatai atitiko mūsų prognozes. Didžiąja dalimi apyvartos augimą praėjusiais metais sąlygojo naujų ir renovuotų parduotuvių atidarymas. O ilgiau veikiančių, neatnaujintų parduotuvių veiklos rodikliai buvo prastesni ir gerokai atsiliko nuo bendros mažmeninės prekybos rinkos augimo“, – komentuoja „Maxima LT“ generalinis direktorius Arūnas Zimnickas.
Pasak įmonės vadovo, praėjusiais metais pasiekti rezultatai – apyvarta bei vartojimo lygis – vis dar yra mažesni nei piko laikotarpiu iki 2009 metų ekonominio sunkmečio.
„Šalyje emigracijos mastai išlieka dideli, pirkėjų skaičius mažėja, be to, sunkmetis išugdė racionalų vartotoją, suformavo naujus vartojimo įpročius. Mums, prekybininkams, esminiu šių metų iššūkiu ir toliau išlieka naujų būdų, kaip paskatinti vartojimą ir įtikti kiekvienam klientui, paieška“, – sako A. Zimnickas.
Jis prognozuoja, kad drastiškų pokyčių ir ženklaus vartojimo augimo 2014 m. taip pat nebus. Vartojimas šiemet išliks panašiame lygyje kaip ir praėjusiais metais.
Šiais metais Lietuvoje numatyta panaši plėtra kaip ir 2013-aisiais: planuojama atidaryti 6 naujas ir atnaujinti 11 „Maxima“ parduotuvių.