2015 metais „Maximą“ kaip pagrindinę apsipirkimo vietą buvo linkę nurodyti net 57 proc. vartotojų, 2016 metais, atėjus „Lidl“, – jau tik 47 proc.
Antroje pozicijoje pastarasis prekybos tinklas ir pagal rodiklį, kiek vartotojų nurodo jį kaip savo pagrindinę apsipirkimo vietą (2018 metais 16 proc.). „Maximos“ šis rodiklis siekia 54 proc., „Lidl“ – 11 proc., tiek pat atsiriekia „Norfa“, „Rimi“ – 6 proc., rodo kasmetis KOG instituto tyrimas (2018 metais pabaigoje atlikta reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa internetu).
2016 metais šis rodiklis labiausiai smuko „Maximoje“, „Rimi“ tuomet sumenko tik simboliškai, „Iki“, „Norfai“ pavyko augti, o pernai į viršų pasistiebti pavyko jau tik „Maximai“ ir „Lidl“.