„Maxima“ už vartotojų klaidinimą gavo 15 tūkst. eurų baudą

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba už vartotojų klaidinimą skelbiant prekių kainas ir prekėms taikomas nuolaidas „Maximai“ skyrė 15 tūkst. eurų baudą. Vartotojai skundėsi, kad jiems nebuvo pritaikytos skelbiamos nuolaidos, lentynose trūko prekių su nuolaida.
Prekybos centro „Maxima“ kasininkės pasiruošusios priimti eurus
„Maxima“ už vartotojų klaidinimą gavo 15 tūkst. eurų baudą / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Kadangi per metus „Maxima“ įstatymą pažeidė du kartus, sulaukė VVTAT baudos – bendrovė turės sumokėti 15 tūkst. eurų.

Vartotojų teisių specialistams skundus pateikė 7 „Maximos“ klientai. Jie pasakojo, kad jiems nebuvo pritaikytos skelbiamos nuolaidos, taip pat lentynose nepavyko rasti prekių, kurioms turėtų būti taikomos numatytos nuolaidos.

„Maxima“ visus vartotojų skundus aiškino žmogiškosiomis arba techninėmis klaidomis, kai parduotuvės darbuotojai nespėjo laiku pakeisti kainų prekių lentynose, taip pat nurodė, kad tam tikrais atvejais prekės nebuvo įtrauktos į prekių, kurioms taikomos nuolaidos, sąrašus.

Tarnyba pabrėžė, jog bendrovė turėjo imtis visų įmanomų priemonių, kad parduotuvės darbuotojai atliktų visus veiksmus, susijusius su kainolapių pakeitimu, ir vartotojai gautų teisingą bei neklaidinančią informaciją apie parduodamų prekių kainas ir joms taikomas nuolaidas. Prekės kaina, ekspertų teigimu, turi vieną iš svariausių arba net lemiamą įtaką tam tikram vartotojo apsisprendimui dėl sandorio.

Nors tyrimo metu bendrovė bendradarbiavo bei kompensavo vartotojų patirtas išlaidas, tačiau „Maxima“ pakartotinai per vienus metus pažeidė Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo nuostatą. Įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes, „Maximai“ už vartotojų klaidinimą skirta 15 tūkst. eurų bauda.

„Maxima“: netyčia

„Minėti Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) užfiksuoti kainų neatitikimai pasitaikė dėl netyčinių, žmogiškųjų klaidų. Atkreipiame dėmesį, kad ir VVTAT sprendime kalbama apie pavienes klaidas, o ne didelio masto ar daugkartinius neatitikimus“, – 15min atsiųstame komentare sakė „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

„Maxima LT“ nuotr./Ernesta Dapkienė
„Maxima LT“ nuotr./Ernesta Dapkienė

Pasak jos, „tūkstančiams mūsų darbuotojų kasdien rankomis pakeičiant šimtus kainų etikečių, nors ir labai gaila, retsykiais įsivelia tikrai netyčinių, žmogiškųjų klaidų. Reputacinė jų kaina įmonei – milžiniška – juk abejojama mūsų sąžiningumu.“

„Labai apgailestaujame dėl padarytų pavienių klaidų. Dedame dideles pastangas tam, kad jų būtų kuo mažiau, o netikslumai būtų operatyviai ištaisyti. Minėtas VVTAT sprendimas dar gali būti skundžiamas teismui. Ar šia galimybe naudosimės, spręsime išsamiai įvertinę VVTAT nutarimą ir jo motyvus“, – aiškino E.Dapkienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis