„Kurdami šią parduotuvę, kiekvieną detalę joje, galvojome apie savo klientus ir jų poreikius, apsipirkimo patirtis. Taip savo privalumais ir asortimento gausa parduotuvė išaugo bet kokį iki šiol egzistavusį formatą. Tad privalėjome jai suteikti naują, tinkamai didžiausią ir moderniausią mūsų prekybos tinklo parduotuvę apibūdinantį ženklinimą – „Maxima XXXX“, – pranešime cituojama Kristina Meidė, „Maximos“ generalinė direktorė.
Prekybos tinklas skelbia, jog „Maxima XXXX“ klientams duris atvers jau šių metų balandžio 11 d. vidurdienį.
„Maximoje XXXX“ bus sukurta 100 naujų darbo vietų. Iš viso „Maximoje XXXX“ dirbs 390 darbuotojų. Dar 85 „Maximos“ meistrai darbuosis parduotuvėje veiksiančiuose maisto gamybos cechuose, kur išpjaustoma mėsa, ruošiami kulinarijos, konditerijos ir kepyklos gaminiai.
Investicijos į minėtos parduotuvės atnaujinimą siekia apie 10 mln. eurų. Beveik 5 mln. eurų lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ skyrė parduotuvės erdvių atnaujinimui, 4 mln. eurų – modernios prekybinės įrangos diegimui, dar per milijoną eurų – informacinių technologijų sprendimams įgyvendinti. Prekybinis atnaujintos parduotuvės plotas sieks per 10 tūkst. kv. metrų.