„Maxima“ vis dar neprekiauja „Pringles“ traškučiais: „Su tiekėju neradome bendrų sprendimų“

Bulvių traškučių mėgėjai turėjo pastebėti, kad jau kuris laikas prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvių lentynose negalima rasti „Pringles“ traškučių. Įmonė teigia, kad jais „laikinai neprekiaujama“, nes pirminiame derybų etape su tiekėju nepavyko susitarti. Pastarasis situacijos nekomentuoja.
„Pringles“
„Pringles“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Nors kiti Lietuvoje veikiantys prekybininkai „Pringles“ traškučiais prekiauja“, „Maximos“ parduotuvės jie pirkėjams neprieinami jau daugiau nei mėnesį.

„Šiuo metu laikinai nebeprekiaujame bulvių traškučiais „Pringles“, nes pirminiame derybų etape su tiekėju neradome bendrų sprendimų, o keliamos naujos komercinės sąlygos nėra priimtinos“, – komentare 15min sakė „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas.

Jis pridūrė, kad derybos yra tęsiamos bei palaikomas konstruktyvus dialogas.

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Maxima“
Luko Balandžio / 15min nuotr./„Maxima“

„Labai tikimės, kad greitu metu bus rastas abiem pusėms priimtinas sprendimas ir vėl galėsime savo pirkėjams už kuo geresnę kainą pasiūlyti platų „Pringles“ traškučių asortimentą“, – kalbėjo M.Tilmantas.

„Pringles“ Lietuvoje tiekia „Sanitex“, tačiau ši įmonė situacijos 15min plačiau nekomentavo.

„Su prekybos tinklu „Maxima“ šiuo klausimu vyksta derybos, todėl daugiau komentarų pateikti negalime”, – nurodė įmonė.

„Scanpix“/AP nuotr./„Pringles“
„Scanpix“/AP nuotr./„Pringles“

„Pringles“ traškučius 1968 m. pradėjo gaminti bendrovė „Procter & Gamble“, o 2012 m. prekės ženklas buvo parduotas kitai užkandžių gigantei „Kellogs“. Traškučiai išsiskiria tuo, kad yra supakuoti į cilindro formos kartoninę dėžutę su plastmasiniu dangteliu, o ne maišelį, kaip kiti panašaus pobūdžio užkandžiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų