Pasak Ernestos Dapkienės, „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės, pagrindinis kriterijus, nulėmęs naujos agentūros pasirinkimą, buvo aiškiai ir strategiškai taikliai pateiktas pasiūlymas.
„Socialiniuose tinkluose esame ne mažiau aktyvūs nei kituose sklaidos kanaluose, todėl strategija, kaip ir ką komunikuoti juose, turi būti labai konkreti. Tikiu, kad su naująja agentūra ne tik tęsime jau turimas gerąsias praktikas, bet ir įgyvendinsime naujus, drąsesnius projektus bei sprendimus“, – sako E.Dapkienė.
Apie būsimus prekybos tinklo pokyčius kalba ir „SuperYou“ atstovai. Agentūros verslo plėtros vadovė Gintarė Surgutanovienė mano, kad socialinių medijų kanalai, sąveikaudami kartu ir sistemiškai, gali „Maximai“ padėti pasiekti didelių tikslų.
„Džiaugiamės galėdami pradėti darbus ne su vienu ar keliais socialiniais tinklais, o su visu paketu – pasitelkę savo strategiją kiekviename iš jų, tikrai sukursime naują patirtį ir ryšį su žmonėmis“, – žada G.Surgutanovienė.
„SuperYou“ agentūra rūpinsis darbdavio įvaizdžio komunikacija socialiniuose tinkluose, kampanijomis su influenceriais, foto ir vaizdo turinio kūrimu.