Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mažėjant lėlės Barbės pardavimams, „Mattel“ pirmąjį ketvirtį skaičiavo nuostolius

Mažėjant lėlės Barbės pardavimams, JAV žaislų gamintoja „Mattel“ pirmąjį ketvirtį patyrė 11,2 mln. JAV dolerių nuostolius.
Lėlė Barbė
Lėlė Barbė / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Vien Barbės pardavimai sausio-kovo mėnesiais smuko 14 proc. ir smukimo rodiklis buvo dviženklis antrą ketvirtį iš eilės.

Prastėjant veiklos rodikliams, „Mattel“ sumažino turimas žaislų atsargas, 1,5 proc. apkarpė darbo jėgą ir sugriežtino duomenų analizės procedūras, siekdama nustatyti rinkodaros prioritetus.

Kai kurie analitikai ima abejoti, ar Barbė, kuriai jau 55-ri, turi ateities perspektyvų, nes vaikai vis dažniau renkasi ne lėles, o vaizdo žaidimus ir kitus prietaisus.

Tačiau kiti ekonomistai aiškina, kad „žaislų verslas yra cikliškas“ ir po tam tikro smukimo lėlės pardavimai vėl ims augti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?