Mažmeninė prekyba euro zonoje vasarį ūgtelėjo daugiau nei prognozuota

Euro zonoje mažmeninė prekyba 2021 metų vasario mėnesį, palyginti su sausiu, ūgtelėjo 3 proc., rodo Europos Sąjungos statistikos tarnybos Eurostato duomenys.
Prekyba prekybiniame miestelyje „Urmas“
Prekyba prekybiniame miestelyje „Urmas“ / Skaitytojo nuotr.
Temos: 2 Euro zona Prekyba

Palyginti su 2020 metų vasario mėnesiu, pardavimų apimtis sumažėjo 2,9 procento.

Remiantis „Trading Economics“ duomenimis, analitikai vidutiniškai prognozavo 1,5 proc. mėnesinį pardavimų augimą ir 5,4 proc. siekiantį metinį pardavimų nuosmukį.

„Bloomberg“ apklausti respondentai tikėjosi 1,7 proc., palyginti su sausiu, augimo ir 5,3 proc. susitraukimo palyginti su praėjusių metų vasariu.

Remiantis patikslintais duomenimis, sausio mėnesį mažmeninė prekyba euro zonoje sumenko 5,2 proc. tiek lyginant su ankstesniu mėnesiu, tiek su tuo pačiu laikotarpiu ankstesniais metais. Preliminarūs duomenys rodė, kad pardavimai sumažėjo 5,9 proc., palyginti su gruodžiu, ir 6,4 proc., palyginti su praėjusių metų sausiu.

Ne maisto produktų pardavimai vasario mėnesį, palyginti su ankstesniu mėnesiu, padidėjo 6,6 proc., automobilių degalų – 3,7 procento. Tuo tarpu maisto ir tabako gaminių pardavimai sumenko 1,1 procento.

Labiausiai praėjusį mėnesį mažmeninė prekyba išaugo Austrijoje (28,2 proc., palyginti su sausio mėnesiu), Slovėnijoje (+16,4 proc.) ir Italijoje (+ 8,4 procento).

Mažmeninė prekyba Europos Sąjungoje vasario mėnesį ūgtelėjo 2,9 proc., palyginti su ankstesniu mėnesiu, ir sumažėjo 2,2 proc., palyginti su tuo pačiu 2020 metų mėnesiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis