Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mažmeninės prekybos įmonių apyvarta šiemet padidėjo 12,3 proc.

Mažmeninės prekybos apimtys Lietuvoje, išskyrus automobilių pardavimo ir remonto bei maitinimo ir gėrimų įmones, per šių metų keturis mėnesius buvo 3,324 mlrd. eurų (be PVM) – 12,3 proc. daugiau (palyginamosios kainomis) nei pernai sausį-balandį
Vežimėlis
Vežimėlis / 123RF.com nuotr.

Maitinimo ir gėrimų įmonių apyvarta šiemet siekė 135,3 mln. eurų ir, palyginamosios kainomis, buvo 30,1 proc. mažesnė nei pernai sausį-balandį, pranešė Statistikos departamentas.

Mažmeninės prekybos įmonių, prekiaujančių maisto prekėmis, alkoholiu ir tabaku, apyvarta per metus padidėjo 8,8 proc. iki 1,729 mlrd. eurų, ne maisto prekėmis prekiaujančių įmonių – 17,8 proc. iki 1,708 mlrd. eurų, automobilių degalų mažmeninės prekybos įmonių – ūgtelėjo 0,9 proc. iki 783,241 mln. eurų.

Mažmeninės prekybos įmonių, išskyrus automobilių pardavimo ir remonto bei maitinimo ir gėrimų įmones, apyvarta per mėnesį (balandį, palyginti su kovu), palyginamosiomis kainomis padidėjo 3,7 proc. iki 1,180 mlrd. eurų. Per metus – balandį, palyginti su 2020 metų balandžio mėnesiu – mažmeninės prekybos įmonių apyvarta palyginamosiomis kainomis išaugo 35,7 procento.

Per mėnesį, pašalinus sezono ir darbo dienų skaičiaus įtaką, maisto prekėmis prekiaujančių įmonių apyvarta palyginamosiomis kainomis padidėjo 0,4 proc., ne maisto prekėmis prekiaujančių – 6,3 proc., automobilių degalų mažmeninės prekybos įmonių apyvarta – 4 proc.

Per metus maisto prekėmis prekiaujančių įmonių apyvarta palyginamosiomis kainomis padidėjo 7 proc., ne maisto prekėmis prekiaujančių – 37,9 proc., automobilių degalų mažmeninės prekybos įmonių apyvarta – 10,7 proc.

Maitinimo ir gėrimų teikimo įmonių apyvarta balandį siekė 39,574 mln. eurų ir per mėnesį palyginamosiomis kainomis padidėjo 13,3, tačiau palyginti su 2020-ųjų kovu sumenko 7 procentais.

Maitinimo ir gėrimų teikimo įmonių apyvarta (be PVM) balandį sudarė 39,6 mln. eurų to meto kainomis ir, palyginti su kovu, pašalinus sezono ir darbo dienų skaičiaus įtaką, palyginamosiomis kainomis padidėjo 13,3 proc.

Užsakomasis pardavimas paštu arba internetu balandį, palyginti su kovu, sumažėjo 1,1 proc., o per šių metų keturis mėnesius, palyginti su tuo pačiu 2020-ųjų laikotarpiu, išaugo 71,2 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais