„McDonald“ pasiekė įspūdingus ketvirčio pardavimus

„McDonald's“ įgyvendinta kavinių modernizavimo programa ir išaugusios maisto pristatymų apimtys padėjo didžiausiam pasaulyje greitojo maisto tinklui antrąjį ketvirtį pasiekti įspūdingiausių per septynerius metus ketvirčio rezultatų.
Antrą dešimtį Lietuvoje veikiantis "McDonald's" džiaugiasi kasmet augančiu pelnu ir žada naujų restoranų atidarymus
„McDonald's“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.
Temos: 2 McDonald's Maistas

Čikagoje įsikūrusi bendrovė pranešė apie 6,5 proc. padidėjusius pardavimus tose prekybos vietose, kurios atidarytos ne vėliau nei prieš per 13 mėnesių. Tai buvo didžiausias augimas nuo 2012 metų pirmojo ketvirčio, ​​kai buvo užregistruotas 7,3 proc. augimas. Be to, tai buvo 16-asis iš eilės lyginamųjų pardavimų visame pasaulyje augimas.

Jungtinėse Valstijose antrąjį ketvirtį lyginamieji pardavimai padidėjo 5,7 procento. Šis augimas pasiektas dėl sėkmingų nacionalinių ir vietinių pasiūlymų, kavinių atnaujinimo ir populiariausių meniu mėsainių, tokių kaip „Big Mac“ ir „Quarter Pounders“, pareiškė bendrovė.

„McDonald's“ pastaruoju metu investuoja į daugybę iniciatyvų, skirtų padėti išlaikyti tvirtas pozicijas labai konkurencingoje greito maisto rinkoje. Praėjusią savaitę bendrovė paskelbė pradedanti bendradarbiauti su maisto pristatymo bendrove „DoorDash“ ir nutraukia išskirtinę sutartį su „UberEats“.

Greitojo maisto tinklas pradės bendradarbiauti su „DoorDash“ nuo pirmadienio Hiustone, Teksaso valstijoje, daugiau nei 200 restoranų.

Bendrovė pranešė, kad maisto pristatymo paslauga „McDelivery“, pasiūlyta Jungtinėse Valstijose ir kitose vietose pasaulyje 2017 metais, išaugo iki 3 mlrd. JAV dolerių vertės verslo.

Greitojo maisto tinklas taip pat atnaujina savitarnos prekybos vietas, kad klientams būtų patogiau įsigyti norimų produktų.

„Suteikdami galimybę mūsų svečiams apsipirkti jiems patogiu būdu, nesvarbu, ar tai būtų maisto pristatymo paslauga, ar vienas iš pažangių „Experience of the Future“ restoranų, ar gerinami skaitmeniniai pasiūlymai, tampame tobulesniu „McDonald's“, – pareiškė bendrovės vadovas Steve'as Easterbrookas.

„McDonald's“ taip pat patiria spaudimą užtikrinti darbuotojams saugesnę darbo aplinką. Gegužės mėnesį buvo organizuojama daugiau mokymų ir pasiūlyta nauja telefono linija darbuotojams, reaguojant į vis dažnesnius kaltinimus seksualiniu priekabiavimu.

Per trijų mėnesių laikotarpį, pasibaigusį birželio 30 dieną, bendrovė uždirbo 1,52 mlrd. JAV dolerių arba 1,97 dolerio vienai akcijai.

Pajamos siekė 5,34 mlrd. JAV dolerių ir buvo šiek tiek didesnės nei tikėtasi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų