Norėdamas sumažinti kritusius pardavimus, „McDonald's“ neseniai visose JAV restoranuose pradėjo siūlyti pusryčių meniu patiekalus ištisą dieną, naujus gaminius bei skaitmeninius maisto užsakymo kioskus.
Panašu, kad naujaisiais „McDonald's“ pasiūlymais šio tinklo restoranų operatoriai nėra patenkinti.
Tarp pastarojo meto „McDonald's“ naujovių yra ir „Sukurk savo skonį“ paslauga.
„Esame gilioje depresijoje, ir niekas nesikeičia“, – teigė vienos iš „McDonald's“ franšizių atstovas.
Franšizių valdytojai ypač nepatenkinti visą dieną siūlomu pusryčių meniu, kadangi dėl to padidėjo spaudimas restoranų virtuvėms, o didesnis patiekalų pasirinkimas lemia daugiau klaidų.
Tarp pastarojo meto „McDonald's“ naujovių yra ir „Sukurk savo skonį“ paslauga, kuri leidžia klientams užsisakyti mėsainį, jį patiems sumodeliavus iš daugiau negu 30 skirtingų ingridientų.
Be to, klientams ne itin sveiku maistu garsėjantis „McDonald's“ pradėjo siūlyti sveikesnius patiekalus, pavyzdžiui, įvairių rūšių salotas.
Šių permainų „McDonald's“ ėmėsi norėdamas sustabdyti beveik dvejus metus trukusį pardavimų JAV mažėjimą, tačiau kai kurie restoranų operatoriai naujovėmis nėra sužavėti.
„Reikalai žlugę, žvelgiant iš franšizės perspektyvos“, – teigė vienas iš franšizės atstovų.
Franšizėms priklauso 81 proc. visų „McDonald's“ restoranų pasaulyje.
Pardavimai Lietuvoje auga
Pasak „McDonald‘s“ generalinio direktoriaus Baltijos šalyse Vladimiro Janevskio, specialiai pusryčiams pritaikytas „McDonald‘s“ meniu siūlomas ir tinklo restoranų lankytojams Lietuvoje. Pirmą kartą šalyje jis buvo pristatytas šių metų pavasarį.
„Matome, jog augant žmonių susidomėjimui rytmečiui pritaikytu maistu, auga ir pusryčių bei pusryčiavimo populiarumas. Tai rodo ir mūsų pardavimų rezultatai – 2013-aisiais šį meniu pristatėme Estijoje, kurioje įvedus specialius pusryčių pasiūlymus „McDonald‘s“ pardavimai rytinėmis valandomis išaugo 8 proc. Taigi, per artimiausius kelerius metus panašaus augimo tikimės ir Lietuvoje.
Vertinant praėjusius 2014 metus, „McDonald‘s“ pardavimai Lietuvoje nuosekliai augo. Lyginant su prieš tai buvusiais metais, pernai tinklo apyvarta didėjo 7,6 proc. ir siekė daugiau kaip 16 mln. eurų. Drauge „McDonald‘s“ išlieka ir vienu populiariausių restoranų tinklų šalyje, kuriame kasmet apsilanko daugiau kaip 7,3 mln. lankytojų“, – pranešime spaudai cituojamas V. Janevskis.